Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, fant i dag genseren jeg har vært på jakt etter i gudene må vite hvor mange år, hos en popinbutikk. Desverre hadde de bare én igjen, og det i feil størrelse, og de kunne ikke hjelpe meg med å skaffe i rett størrelse siden genseren hadde havnet på salg.

Den var grønn. Fronten hadde en front "under" fronten som så ut som en fake underskjorte foranfra, med bondekant nederst.

Fronten så nesten firedelt ut, og under puppene var den på en måte snurret, og det hang to deler løst ned over den fake underskjorta - som skjulte magen perfekt.

Lange armer.

Har noen sett en slik i størrelse medium? *desperat*

Skrevet

Du kunne ha spurt om de ville ringe noen andre popinforretninger for deg å sjekke. Venninna mi er ram på det og har til og med fått sendt fra NordNorge.

Skrevet

Bondekant, du!? Hm, hvordan ser den ut!? *lol*

Skrevet

Hihi, ops :-)

Blondekant gitt.

Skrevet

Jeg har akkurat den genseren i M og S. Den i M bruer jeg ikke så mye da den er litt for stor.

Stilig genser!

I grønt? Lyst å selge?

Skrevet

Du kunne ha spurt om de ville ringe noen andre popinforretninger for deg å sjekke. Venninna mi er ram på det og har til og med fått sendt fra NordNorge.

De nektet.

Gjest Tror jeg vet.....
Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at jeg vet hvilken genser du mener. Jeg har prøvd en slik i str. S hos Popin i Bogstadvegen, Majorstua i Oslo. Bor du i Oslo?

Det er noen uker siden, så jeg vet jo ikke om de fortsatt har den....

Jeg ville stått på mer for å få Popin til å hjelpe deg. Det er slik de virkelig kan yte god service overfor en kunde.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Kan da ikke være så vanskelig å skjønne, vel! Masse bittesmå bønder som henger, omtrent som charms. :-)

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at jeg vet hvilken genser du mener. Jeg har prøvd en slik i str. S hos Popin i Bogstadvegen, Majorstua i Oslo. Bor du i Oslo?

Det er noen uker siden, så jeg vet jo ikke om de fortsatt har den....

Jeg ville stått på mer for å få Popin til å hjelpe deg. Det er slik de virkelig kan yte god service overfor en kunde.

Må ha medium.

I følge popins interne retningslinjer har de ikke lov å ringe andre butikker når det gjelder salgsvarer.

Skrevet

De nektet.

wow, jeg skal kikke oppi gata i morgen.

Gjest Elextra
Skrevet

Den genseren høres mildest talt merkelig ut! :o)

Skrevet

Jeg er håpløs til å forklare, og enda verre til å tegne ..

Gjest Tror jeg vet.....
Skrevet

Må ha medium.

I følge popins interne retningslinjer har de ikke lov å ringe andre butikker når det gjelder salgsvarer.

Men har du sjekket hos den butikken jeg nevnte i Bogstadvegen i Oslo? Kan godt hende de hadde M da jeg var der, selv om jeg prøvde S.

Jeg falt også for den, både stil og farge (skikkelig kul grønnfarge), men da jeg fikk den på ble det liksom så mange "klumper og styr" der foran hvor det var "knute/vridd" stoff, hvis du skjønner.

Hør med dem hvor de kjøper inn disse genserne fra og ring evt. dit. De må da kunne ringe dit for deg og sjekke om det fortsatt er å oppdrive en slik i str. M! Eller få dem til å gi deg et varenr. på genseren, slik at du kan ringe rundt selv og spørre om noen har den. Hvis de f.eks. har den i Trondheim, kan du få dem til å sende den til deg i oppkrav, eller at de sender den til en butikk i nærheten av der du bor, så du kan gå dit og hente og betale den.

Jeg har mange ganger drevet skikkelig detektiv-virksomhet når jeg bare _skal_ ha tak i noe. Ikke gi deg hvis du bare ikke kan få genseren ut av hodet.

Skrevet

http://home.powertech.no/tiliti/genser2.jpg

Jeg er ikke flink å tegne altså.

Men den fronten skal få det til å se ut som man har en singlet under. Den ender i en liten blondekant.

Så skal liksom resten av genseren se ut som en genser over singleten, hvor genseren er åpen (som en jakke) fra puppene og ned.

Skrevet

Men har du sjekket hos den butikken jeg nevnte i Bogstadvegen i Oslo? Kan godt hende de hadde M da jeg var der, selv om jeg prøvde S.

Jeg falt også for den, både stil og farge (skikkelig kul grønnfarge), men da jeg fikk den på ble det liksom så mange "klumper og styr" der foran hvor det var "knute/vridd" stoff, hvis du skjønner.

Hør med dem hvor de kjøper inn disse genserne fra og ring evt. dit. De må da kunne ringe dit for deg og sjekke om det fortsatt er å oppdrive en slik i str. M! Eller få dem til å gi deg et varenr. på genseren, slik at du kan ringe rundt selv og spørre om noen har den. Hvis de f.eks. har den i Trondheim, kan du få dem til å sende den til deg i oppkrav, eller at de sender den til en butikk i nærheten av der du bor, så du kan gå dit og hente og betale den.

Jeg har mange ganger drevet skikkelig detektiv-virksomhet når jeg bare _skal_ ha tak i noe. Ikke gi deg hvis du bare ikke kan få genseren ut av hodet.

Ja jeg får ta en ringerunde i morra.

Gjest Tror jeg vet.....
Skrevet

Ja jeg får ta en ringerunde i morra.

Ja, sett deg ned med lista over alle butikkene i Norge og ring.

Kan godt hende genseren i str. M finnes ett eller annet sted i landet.

Men du, har du prøvd den? Jeg syntes også som nevnt at den så så fin ut, men ble så klumpete da jeg fikk den på.

Lykke til.

Skrevet

Ja, sett deg ned med lista over alle butikkene i Norge og ring.

Kan godt hende genseren i str. M finnes ett eller annet sted i landet.

Men du, har du prøvd den? Jeg syntes også som nevnt at den så så fin ut, men ble så klumpete da jeg fikk den på.

Lykke til.

Ja, jeg prøvde str small.

Den ble pen på, foruten at magen min er alt for stor (*rødme*). Den har eksplodert de siste par årene. Så det "forhenget" (for en beskrivelse) ble liksom spilt til hver sin side i stedet for å bare henge der.

Jeg aner selvfølgelig ikke om den blir pen på meg i str M, men er villig til å ta sjansen. Er sikkert noen jeg kjenner som vil ha den dersom jeg må gi den bort :-)

Gjest Elextra
Skrevet

http://home.powertech.no/tiliti/genser2.jpg

Jeg er ikke flink å tegne altså.

Men den fronten skal få det til å se ut som man har en singlet under. Den ender i en liten blondekant.

Så skal liksom resten av genseren se ut som en genser over singleten, hvor genseren er åpen (som en jakke) fra puppene og ned.

Takk for beskrivelse. Ser den ennå ikke helt for meg, men den var sikkert fin :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...