Gjest Ramina Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=279392 Johoo sier jeg bare, den berta har ikke like sterke som mine iallefall, jeg hadde ikke klart 300 av de om dagen Dette skulle vel vært postet på sexforummet men. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Høres ut som et luksusproblem. Hva om en mann hadde blitt rammet av en slik...eh, sykdom? Da ville det vel skvisjet i skoene støtt. For en får vel ikke kateter for slikt? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Høres ut som et luksusproblem. Hva om en mann hadde blitt rammet av en slik...eh, sykdom? Da ville det vel skvisjet i skoene støtt. For en får vel ikke kateter for slikt? Kateter? He he... Hadde ikke hjulpet å klistre på en pose heller da, den hadde vel fylt seg i løpet av dagen og bærepose er vel litt upraktisk *ler* Luksusproblem, vel, jeg er nå sjeleglad for at jeg kan "styre" mine iallefall 0 Siter
flisa Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Høres ut som et luksusproblem. Hva om en mann hadde blitt rammet av en slik...eh, sykdom? Da ville det vel skvisjet i skoene støtt. For en får vel ikke kateter for slikt? Pøh - en går vel tørr etter 300 ganger? hehe En får ha absorberende såler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.