Gjest en som lurer nå Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hvis jeg var så høy og så tung, og dame, er det mest sannsynlig at ejg ville være normal eller overvektig? 0 Siter
Gjest jeg hører ikke på hva BMI`en sier ! Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 absolutt normal !!! selv om BMI`en (25) sier at du er overvektig, så syns jeg det er helt galskap at den sier det. 0 Siter
Gjest bmi`en Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hvorfor lurer du på det???? Du er nok litt overvektig. Er man 172 bør man veie max 72 kilo. Du bør gå ned til ca. 62 kilo. 0 Siter
Flyberta Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Det kan lille speil på veggen der fortelle deg;) 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Som andre sier er BMI akkurat på grensa til overvekt, men om du er det eller ikke ser du helst i speilet 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Sannsyneligvis litt tykk? Men slikt kommer vel an på hvordan kiloene sitter,ikke bare tall? Sikkert så fin så! :-) 0 Siter
Hekta Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Du er nok litt overvektig. Er man 172 bør man veie max 72 kilo. Du bør gå ned til ca. 62 kilo. Så det betyr at jeg som er 156 høy bør veie max 56 kg? Uff da... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Så det betyr at jeg som er 156 høy bør veie max 56 kg? Uff da... Kommer ikke det veldig ann på hvordan kiloene sitter og hvor tung beinbygningen er og sånn egentlig da? Jeg vet at jeg hadde vært latterlig feit om vekta mi hadde vært det samme som de to siste tallene i høyden min, mens jeg kjenner andre som ser smale og sprettene ut der det er tilnærmet likt. Jeg tror ikke den BMI tingen er slik en gudegitt fasit. :-) 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Kommer ikke det veldig ann på hvordan kiloene sitter og hvor tung beinbygningen er og sånn egentlig da? Jeg vet at jeg hadde vært latterlig feit om vekta mi hadde vært det samme som de to siste tallene i høyden min, mens jeg kjenner andre som ser smale og sprettene ut der det er tilnærmet likt. Jeg tror ikke den BMI tingen er slik en gudegitt fasit. :-) Skulle man kun sett på BMI er visst også Tom Cruise overvektig. Brukes tilsatt store doser sunn fornuft, mao. Den skiller jo ikke på om vekta er i fett eller muskler 0 Siter
matildes mor Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Du er nok litt overvektig. Er man 172 bør man veie max 72 kilo. Du bør gå ned til ca. 62 kilo. Jeg???? 0 Siter
puttelull Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Sannsyneligvis litt tykk? Men slikt kommer vel an på hvordan kiloene sitter,ikke bare tall? Sikkert så fin så! :-) Hallo!?!? Tykk?! Litt tykk, sier du!? Nei!!! Kanskje vil BMI'en si lett overvekt, men tykk!?;-( 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Skulle man kun sett på BMI er visst også Tom Cruise overvektig. Brukes tilsatt store doser sunn fornuft, mao. Den skiller jo ikke på om vekta er i fett eller muskler Nettopp:-) Det bør brukes med forsiktighet.. Jeg og noen venner regnet ut (igjen!) sist den sto i avisen, med overaskende resultater på mange. Meg selv inkludert, jeg kommer ut på nitten komma noe, og jeg er IKKE undervektig.. Eter og trives;-) Tror allikevel det er mere sårende å få overaskende som resultat at man er feit..Synes det blir litt missvisende å stadig kjøre den tabellene som et slags orakel som skal fortelle om en ser bra ut. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hallo!?!? Tykk?! Litt tykk, sier du!? Nei!!! Kanskje vil BMI'en si lett overvekt, men tykk!?;-( Her må jeg bør jeg kanskje "veie" mine ord..;-) Litt overvektig da..Ok, ok...;-) Selvsagt kan noen se bra ut, sånne ting er ikke bare tall,men en må vel være veeeldig heldig om en ikke ser som det erlitt mye av en med slikt vekt/høyde forhold? Har forøvrig ikke noe klokketro på BMI som orakel på hvem som er normalvektige.. :-) 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Mest sannsynlig ganske normal. Venninna mi var 168 cm og veide 74 kg og så helt grei ut, veltrent også! Ei anna venninne var ca 173 cm og ca den vekten og hun var grei hun og, MEN, litt dvask/utrent. 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 absolutt normal !!! selv om BMI`en (25) sier at du er overvektig, så syns jeg det er helt galskap at den sier det. bmi er ikke gyldig lenger syns jeg. har sett så mange med bmi på 25 og litt over som overhodet ikke er det fnugg overvektig...typen min har 25,1 og er VELDIG slank. to venninner er over 25 og er ikke tykk de heller. 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Du er nok litt overvektig. Er man 172 bør man veie max 72 kilo. Du bør gå ned til ca. 62 kilo. lol... 0 Siter
Gjest ...ikke tykk Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg er 158 og veier 61 kg. Og jeg er ikke tykk! Bruker 36/38 i klær, ser helt normal ut. Så du er ikke... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.