Gå til innhold

Hurra Bengt har funnet en donor

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

Må innrømme at jeg gråt av glede når jeg hørte dette. Har selv en veninne som var døden nær av kreft og ble reddet av en donor fra Storbrittania. Nå får vi bare håpe at han overlever transplantasjonen

*gråter noen gledestårer*

Skrevet

Så flott!!:)

Jeg har også fulgt med denne saken. Det er så bra at de endelig har funnet donor.

:)

Skrevet

Det var sterk lesning, ja. Har ei nær venninne som fikk akutt leukemi i fjor sommer, men så langt har det gått bra med cellegiftbehandling....

Man vet aldri altså, det er plutselig ikke sånn som bare skjer alle andre lenger.

Skrevet

Det var sterk lesning, ja. Har ei nær venninne som fikk akutt leukemi i fjor sommer, men så langt har det gått bra med cellegiftbehandling....

Man vet aldri altså, det er plutselig ikke sånn som bare skjer alle andre lenger.

Er det han i Forsvarsdepartementet?

Skrevet

Det er deilig når noen får en sjanse til. Venninna til mamma måtte gi tapt mot kreften for noen måneder siden. Hun etterlot seg mann og to små barn.

Gjest trøndera
Skrevet

Det er deilig når noen får en sjanse til. Venninna til mamma måtte gi tapt mot kreften for noen måneder siden. Hun etterlot seg mann og to små barn.

Du bor vel ikke i nærheten av meg vel?

Skrevet

Du bor vel ikke i nærheten av meg vel?

Ikke hvis du bor i Trøndelag.

Hvordan det?

Gjest trøndera
Skrevet

Ikke hvis du bor i Trøndelag.

Hvordan det?

Bare spurte jeg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...