Gjest Timari Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Må innrømme at jeg gråt av glede når jeg hørte dette. Har selv en veninne som var døden nær av kreft og ble reddet av en donor fra Storbrittania. Nå får vi bare håpe at han overlever transplantasjonen *gråter noen gledestårer* 0 Siter
Dory Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Så flott!! Jeg har også fulgt med denne saken. Det er så bra at de endelig har funnet donor. 0 Siter
Line Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Det var sterk lesning, ja. Har ei nær venninne som fikk akutt leukemi i fjor sommer, men så langt har det gått bra med cellegiftbehandling.... Man vet aldri altså, det er plutselig ikke sånn som bare skjer alle andre lenger. 0 Siter
Babette Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Det var sterk lesning, ja. Har ei nær venninne som fikk akutt leukemi i fjor sommer, men så langt har det gått bra med cellegiftbehandling.... Man vet aldri altså, det er plutselig ikke sånn som bare skjer alle andre lenger. Er det han i Forsvarsdepartementet? 0 Siter
Sofline Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Det er deilig når noen får en sjanse til. Venninna til mamma måtte gi tapt mot kreften for noen måneder siden. Hun etterlot seg mann og to små barn. 0 Siter
Gjest trøndera Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Det er deilig når noen får en sjanse til. Venninna til mamma måtte gi tapt mot kreften for noen måneder siden. Hun etterlot seg mann og to små barn. Du bor vel ikke i nærheten av meg vel? 0 Siter
Sofline Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Du bor vel ikke i nærheten av meg vel? Ikke hvis du bor i Trøndelag. Hvordan det? 0 Siter
Gjest trøndera Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ikke hvis du bor i Trøndelag. Hvordan det? Bare spurte jeg:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.