luffa Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Noen som har erfaring med denne "klapptelefonen"? Skal ha en helt enkelt telefon til å ringe med og sms'e. Også kjekt med mms. Andre forslag? (syns "klapptelefoner" er finest) Forslag mottas med takk!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Problemet med Siemens, sånn bortsett fra at jeg har dårlig erfaringer med kvaliteten siden M55 telefonen jeg engang hadde var søppel, er at de er umulige å skrive sms med. Rett og slett fordi idiotene ikke har hatt vett nok til å plassere taster man bruker ofte der konkurrentene plasserer dem. Så dersom du f.eks. er vant til Nokia vil du gå på en smell med Siemens. Jeg ble ikke engang vant med dritten på et år. 0 Siter
villee Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg anbefaler heller ikke Siemens. Har hatt to telefoner derfra og er like misfornøyd hver gang. S55 og ST55. Dritt telefoner! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.