Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg får som regel litt kløe på penishodet etter sex - som varer 1-3 dager og som deretter forsvinner. Det som jeg syntes er merkelig er at jeg kun får det etter at jeg har sex med jenta jeg er sammen med nå. For en stund tilbake hadde vi en periode hvor vi ikke var sammen (en liten pause som vi alle kaller det). Da hadde jeg sex med ei annen jente, men da oppstod ikke problemet! Kløen hadde riktignok gått bort lenge før jeg hadde sex med henne (hun har ikke fått noen kjønnssykdommer i ettertid). Nå som jeg har blitt sammen me hun andre jenta igjen, så dukker plutselig problemet opp igjen! Hva kan dette være? Hun har selv ingen kløe eller lignende. En annen ting jeg syntes er rart, er at jeg ofte/som regel kan bli sår på forhuden etter sex. Noen ganger virker det som om selve penishodet rett og slett blir for stort for forhuden, at huden blir for stram og deretter sprekker opp! Jeg har ikke noen som helst problem å dra forhuden tilbake, og jeg har aldri noen antydning til smerter når penis er erigert. Nå er det jo slik at penis har flere grader av ereksjon: noen ganger blir den større enn andre ganger. Og det er i disse tilfellene - av den mest erigerte utgaven - at jeg tror dette kan skje! Men dette sier jeg med usikkerhet, det kan hende at det skjer uansett bare jeg har sex... Er dette et tilfelle? Må jeg eventuelt under kniven? Kan det være noe i sammenheng med kløen? Har jeg dårlig hud? Og det store spørsmålet: Er dette noe jeg får av fruen jeg er sammen med?Håper på raskt svar!Med vennlig hilsen undertegnede.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186518-kl%C3%B8e-p%C3%A5-penis-etter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det hender at forhuden er noe trang i forhold til en vel erigert penishode. Det hender også noen ganger at denne trangheten blir mer uttalt med tiden, men, som sagt, det er relativt sjelden. De symptomene (jeg mener sårheten etter sex) du beskriver kan nettopp skyldes at det er en slags dobbeltirritasjon mot den tynne delen av forhuden. Det har neppe noe med dårlig hud å gjøre. Prøv med litt smøring, f. eks. vaselin før samleien. Når det gjelrder kløe etter sex kan det godt hende at du reagerer mot noen av de bakterier, evt sopp, som din veninne har som del av normal genital flora, men du ikke har det. Denne sk. normale mikrobiologisk flora er noe varierende hos forskjellige personer, noe som kan forklare at du ikke har den samme reaksjonen med en annen jente. Kanskje vaselinen hjelper mot det og.(Dog ingen garanti!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...