Spirello Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Bestilte noe fra sparkjøp i dag, og lurer på hvor lang leveringstid de har? Er det 14 dagers betalingsfrist fra pakken mottas? Jeg er blakk akkurat nå, men får penger den 15.06 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Trodde man måtte betale for å få pakken? Pakker oppbevares i 2 uker før de sendes tilbake. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Får du pakken i postoppkrav, må du betale for og få den ut. Tror posten har pakken i 14 dager fra du har mottatt varsel om at den er kommet, til de sender den tilbake til Sparkjøp. Hvis du bestilte på nett så stod det om når varene ble levert. Stod det omgåendes på varene, kommer de sikkert om en ukes tid, var det leveringstid kommer det etter den litt etter datoen som stod som leveringstid. Men jeg har faktisk opplevd ett par ganger at jeg må vente lenge på en pakke (selv når det stod omgåendes levering), andre ganger kommer det kjapt. Men når du får penger 15.06 så går det bra, da bare venter du med og hente pakken :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.