Gå til innhold

Leveringstid fra Sparkjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte noe fra sparkjøp i dag, og lurer på hvor lang leveringstid de har? Er det 14 dagers betalingsfrist fra pakken mottas? Jeg er blakk akkurat nå, men får penger den 15.06 ;)

Gjest papirtiger
Skrevet

Trodde man måtte betale for å få pakken? Pakker oppbevares i 2 uker før de sendes tilbake.

Gjest Shira12
Skrevet

Får du pakken i postoppkrav, må du betale for og få den ut.

Tror posten har pakken i 14 dager fra du har mottatt varsel om at den er kommet, til de sender den tilbake til Sparkjøp.

Hvis du bestilte på nett så stod det om når varene ble levert.

Stod det omgåendes på varene, kommer de sikkert om en ukes tid, var det leveringstid kommer det etter den litt etter datoen som stod som leveringstid.

Men jeg har faktisk opplevd ett par ganger at jeg må vente lenge på en pakke (selv når det stod omgåendes levering), andre ganger kommer det kjapt.

Men når du får penger 15.06 så går det bra, da bare venter du med og hente pakken :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...