Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Dessuten synes han (katten) det er superdupert å ligge i klesskapet! Han åpner skapdørene selv, og storkoser seg der han troner øverst i elfa-hyllene og breier seg utover genserne mine... Den ene vår har også funnet seg til rette i klesskapet! Han legger seg i nederste etasje, i samboers skap. (Men han er mamma sin pus, altså) Den andre fant jeg en gang i kjøkkenskapet (!) der drikkeglassene stod! Det så temmelig komisk ut. 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Å ja :-) Gubben og jeg krangler (omtrent, da) om hven som ha kosekatten på fanget.... Her i huset er det bare mors fang som duger 0 Siter
annegunn Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Den ene vår har også funnet seg til rette i klesskapet! Han legger seg i nederste etasje, i samboers skap. (Men han er mamma sin pus, altså) Den andre fant jeg en gang i kjøkkenskapet (!) der drikkeglassene stod! Det så temmelig komisk ut. Jentungen min på åtte pleier å legge ut en dyrehage med kosedyr i overkøya på køyesenga. Om det er en liten plass innimellom er det snart et levende kosedyr på plass der ;-) 0 Siter
annegunn Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Dessuten synes han (katten) det er superdupert å ligge i klesskapet! Han åpner skapdørene selv, og storkoser seg der han troner øverst i elfa-hyllene og breier seg utover genserne mine... Klesskap er som skapt for katter, det er bevist for lenge siden. Jo høyere jo bedre.... 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jentungen min på åtte pleier å legge ut en dyrehage med kosedyr i overkøya på køyesenga. Om det er en liten plass innimellom er det snart et levende kosedyr på plass der ;-) Så koselig Jentungen her i huset får knapt sove uten bromlebassen i armene. Aaaa.... 0 Siter
Freya Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Klesskap er som skapt for katter, det er bevist for lenge siden. Jo høyere jo bedre.... Jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre med den pusen, han kommer jo til overalt, og jeg finner ham på de rareste plasser. Nå sitter han i vinduskarmen her og myser på skjærene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.