Gå til innhold

Er det en grei oppførsel av legen?

Anbefalte innlegg

Gjest antigüedades
Skrevet

ja, det er for gale hvordan de oppfører seg.

Min mor var derimot hos en lege som egentlig hadde en grunn til den merkelige oppførselen (jeg forsvarer det ikke). Hun var alltid kvass i måten å snakke på, smilte aldri eller noe. Det er flere pasienter jeg kjenner som har vært veldig misfornøyd med henne. De føler hun er sint på dem. Min mor gikk der, men hun visste hvorfor legen var slik av type. Hun hadde mistet sønnen sin i en ulykke for en tid tilbake siden. Det kan gjøre litt av hvert med et menneske tror jeg

Det er synd at slike psykisk skadede skal få jobbe med mennesker, jeg syns de skal slutte som leger. Jeg ser det som om en pianist mister et par fingre, kan ikke spille mer, og burde slutte. Trist for pianisten, men bedre for musikken?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

1

• Angela1365380318

1

• Sofline

1

• Dory

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest en to fije fem
Skrevet

Det er synd at slike psykisk skadede skal få jobbe med mennesker, jeg syns de skal slutte som leger. Jeg ser det som om en pianist mister et par fingre, kan ikke spille mer, og burde slutte. Trist for pianisten, men bedre for musikken?

enig. De som oppsøker lege er og ofte psykisk nedbrutt pga bekymringer. Det er ikke noe særlig å da møte et surt menneske i døren

Gjest antigüedades
Skrevet

enig. De som oppsøker lege er og ofte psykisk nedbrutt pga bekymringer. Det er ikke noe særlig å da møte et surt menneske i døren

Alle jobber krever evner, og alle passer ikke til alt.

En venn er så uorganisert og surrete at han ikke passer som regnskapsfører, men det skjønner han ikke.

Gjest en to fije fem
Skrevet

Alle jobber krever evner, og alle passer ikke til alt.

En venn er så uorganisert og surrete at han ikke passer som regnskapsfører, men det skjønner han ikke.

holder på å utdanne meg til regnskapsfører nå. Du kan ihvertfall ikke være surrete og rotete i den jobben

Gjest antigüedades
Skrevet

holder på å utdanne meg til regnskapsfører nå. Du kan ihvertfall ikke være surrete og rotete i den jobben

I hvert fall en fordel å vite forskjell på debet og kredit?

Jeg pleier føre porto på reiseutgifter, for det er jo reiseutgifter for post?

Gjest en to fije fem
Skrevet

I hvert fall en fordel å vite forskjell på debet og kredit?

Jeg pleier føre porto på reiseutgifter, for det er jo reiseutgifter for post?

I de oppgavene jeg har brukt, har det vært egen konto for telefon/porto

Gjest antigüedades
Skrevet

I de oppgavene jeg har brukt, har det vært egen konto for telefon/porto

Det er en regnskaps-nerde-vits :-)

Gjest en to fije fem
Skrevet

Det er en regnskaps-nerde-vits :-)

ååååh....:) Den må jeg ta med meg. Skal jobbe som regnskapsmedarbeider i sommer.

Jeg kan jo gjøre meg dum og spørre om det er slik jeg skal postere det:)

Gjest antigüedades
Skrevet

ååååh....:) Den må jeg ta med meg. Skal jobbe som regnskapsmedarbeider i sommer.

Jeg kan jo gjøre meg dum og spørre om det er slik jeg skal postere det:)

Pass så de ikke tror du mener det :-)

Gjest en to fije fem
Skrevet

Pass så de ikke tror du mener det :-)

hehe, ja, jeg kan vel ikke akkurat gjøre det den første dagen;)

Gjest en to fije fem
Skrevet

jeg må legge til at jeg reagerte veldig når du skrev det...trodde ikke at det var en vits, men at du tenkte slik:)

Gjest antigüedades
Skrevet

Første dagen kan du spørre : hva er forskjellen på debet og kredit?

Antagelig får du ikke noe svar, og må liste deg stille ut.

Gjest en to fije fem
Skrevet

Første dagen kan du spørre : hva er forskjellen på debet og kredit?

Antagelig får du ikke noe svar, og må liste deg stille ut.

Intervjueren dro den vitsen på intervjuet. Vet du forskjellen på debet og kredit? Litt tørr mener nå jeg:)

Gjest antigüedades
Skrevet

jeg må legge til at jeg reagerte veldig når du skrev det...trodde ikke at det var en vits, men at du tenkte slik:)

Det er sånn med nerdevitser, ingen skjønner at du tuller. Bare nerdene ler.

På tannlegehøyskolen står det lapp på tavla med etterlysning: hvem er denne Hr Plakk som alle snakker om? Hvis han er et problem, kan ingen vise han bort?

(Bare nerder vet at plakk er det belegget på tenna vi pusser bort hver dag :)

Gjest Hva for noe?!
Skrevet

Det er sånn med nerdevitser, ingen skjønner at du tuller. Bare nerdene ler.

På tannlegehøyskolen står det lapp på tavla med etterlysning: hvem er denne Hr Plakk som alle snakker om? Hvis han er et problem, kan ingen vise han bort?

(Bare nerder vet at plakk er det belegget på tenna vi pusser bort hver dag :)

"Bare nerder vet at plakk er det belegget på tenna vi pusser bort hver dag" :)

Hæ?!

Jeg er ihvertfall ingen nerd, men jeg vet da at det belegget heter plakk. Det vet da vel alle voksne?!

Gjest antigüedades
Skrevet

"Bare nerder vet at plakk er det belegget på tenna vi pusser bort hver dag" :)

Hæ?!

Jeg er ihvertfall ingen nerd, men jeg vet da at det belegget heter plakk. Det vet da vel alle voksne?!

NERD!

He-he.

Angela1365380318
Skrevet

Å behandle eldre har ingen status i norge, slik det har i enkelte andre land.

En bekjent av meg var med sin far på sykehuset og ventet mens han fikk behandling, på gangen der hun satt hørte hun en mann skrike "hva fean, mannen er jo over 80år, hvor lenge regner de med han skal leve" Hun mener det var en lege som var sur, nå var det ikke hennes far det var snakk om, men det var jo ikke akkurat kjekt å høre i den situvasjonen hun var i da..

Skrevet

Nahaj så!

ja det visste jeg også -

TANNLEGEN MIN SA....

SPØR TANNLEGEN DIN!

Skrevet

Å behandle eldre har ingen status i norge, slik det har i enkelte andre land.

En bekjent av meg var med sin far på sykehuset og ventet mens han fikk behandling, på gangen der hun satt hørte hun en mann skrike "hva fean, mannen er jo over 80år, hvor lenge regner de med han skal leve" Hun mener det var en lege som var sur, nå var det ikke hennes far det var snakk om, men det var jo ikke akkurat kjekt å høre i den situvasjonen hun var i da..

Sikker på at han ikke prøvde å være morsom? Hvis ikke er det ikke akseptabelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...