noami Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Gidder noen å hjelpe meg litt slik at jeg ikke bommer? http://www.vg.no/matogdrikke/matguiden/index.hbs?o=1500 Det er det jeg skal lage, men når det står "langpanne" har jeg bommet ganske ofte - har ca 25x35 liten panne (minste jeg har, er egentlig beregnet for å ha stek i tror jeg), og en vanlig, stor panne (som passer til hele ovnen) som jeg egentlig tenker er langpannen...men ofte så virker det som om oppskfiter passer bedre i den lille langpannen enn den store, uten at det stpr annet enn "langpanne" i oppskfiten..og en enkelt gang har selv den lille vært for liten!! Så..noen som kan tippe om denne oppskiften er til den lille eller dn store eller om den lille muligens vil bli for liten?? please selv tror jeg den lille, men det er jo knapt væske i den så den lille blir muligens for liten? 0 Siter
Gjest ta den lille Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Min erfaring er at de fleste oppskrifter blir for små for min langpanne som dekker hele ovnen, så jeg har en mindre med slip-belegg, som jeg setter på rist, den er 30 x 40 tror jeg. Der passer de fleste langpannekake-oppskrifter veldig bra. Så jeg ville brukt den lille, bedre at den blir bittelitt høyere, enn veldig flat.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.