vin Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Var hos dyrelegen med pusen vår for to dager siden. Hun har vært så rar i oppførselen,samt at hun hadde gått ned i vekt den siste tiden. Vi håpet selvsagt at det var noe uskyldig som feilte henne. Men det viste seg at hun var full av kreft som hadde spredd seg.I livmoren og i eggstokkene.... Jeg og ungene var der og så henne sovne inn ; bare 5 år gammel. Har faktisk aldri sett et dyr dø på den måten,men må si at det var en fin liten "sermoni" de holdt for henne på dyreklinikken. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Min medfølelse. Det er godt å være til stede, men det er tøft også den aller siste tiden. Håper dere kan "trøste" dere etterhvert med at det å være virkelig dyrevenn er også å kunne gi slipp. 0 Siter
Gjest skjønner deg Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Vi var til dyrelegen med underlaten vår som hadde levd i 13 år. Den begynte å spy blod. Vi hadde en liten "sermoni" i hagen under begravelsen. Jeg, min mor og min søster har aldri grene så mye sammen før. Det høres jo helt rart ut sikkert for noen. Men 13 år med en fugl som var helt tam og kunne snakke knytter noen bånd. Han pleide å skifte stemme slik at det lignet på stemmen til den personen fuglen satt på hodet til 0 Siter
vin Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 Min medfølelse. Det er godt å være til stede, men det er tøft også den aller siste tiden. Håper dere kan "trøste" dere etterhvert med at det å være virkelig dyrevenn er også å kunne gi slipp. Takk ;o) Jo det var tøft å se på,men er glad for at vi var der sammen med henne helt til slutt. Veterinæren anbefalte oss det også... Og hun har det jo bedre nå. 0 Siter
vin Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 Vi var til dyrelegen med underlaten vår som hadde levd i 13 år. Den begynte å spy blod. Vi hadde en liten "sermoni" i hagen under begravelsen. Jeg, min mor og min søster har aldri grene så mye sammen før. Det høres jo helt rart ut sikkert for noen. Men 13 år med en fugl som var helt tam og kunne snakke knytter noen bånd. Han pleide å skifte stemme slik at det lignet på stemmen til den personen fuglen satt på hodet til Synes det er flott at folk bryr seg om dyrene de har. Dessverre er det alltid noen som bryr seg for lite.... 0 Siter
Gjest antigüedades Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg syns også de på veterinærhøyskolen viste rørende omsorg for en liten dvergpapegøye jeg hadde, mer enn jeg får hos legen. Tenk om de fine damene hadde gjort sånn med meg gitt. 0 Siter
Gyda Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Det var trist å lese da - og så bare 5 år. Men det virker som om måten dere fikk være sammen om det på var veldig riktig. 0 Siter
vin Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 Det var trist å lese da - og så bare 5 år. Men det virker som om måten dere fikk være sammen om det på var veldig riktig. Ja ; jeg spurte henne om vi bare kunne få gå.(Ble litt mye på en gang) Men hun anbefalte meg å bli igjen både for kattens skyld og vårs. Det så ut som om hun sovnet stille og fredlig inn... 0 Siter
Sofline Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg kjørte på en katt for noen måneder siden, og det var ganske forferdelig å se på den tok de siste krampetrekningene. Jeg trodde det var min egen katt jeg hadde kjørt på, men heldigvis var det ikke de. Vær glad for at du fikk se henne sovne stille inn. Det er trist når katten dør. 0 Siter
Sofline Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg kjørte på en katt for noen måneder siden, og det var ganske forferdelig å se på den tok de siste krampetrekningene. Jeg trodde det var min egen katt jeg hadde kjørt på, men heldigvis var det ikke de. Vær glad for at du fikk se henne sovne stille inn. Det er trist når katten dør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.