Sofline Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Og en ting til jeg lurer på, bør jeg unngå å fortelle framtidig arbeidsgiver om at jeg har vært plaget med sosial angst og depresjon? jeg har unngått og si det hittil, men det kan være vanskelig fordi jeg må jo forklare hvorfor jeg avbrøt utdannelsen. Blir det sett på som en svakhet å ha vært deprimert, eller en styrke dersom man har kommet seg igjennom det? Bare si at du har vært syk, ikke hva slags sykdom det dreier seg om. 0 Siter
Sofline Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg gikk et halvt år før jeg avbrøt den. Jeg prøver å være utadvendt, stille spørsmål, vise at jeg er intressert, og være den jeg er. Jeg synes jeg klarer meg ganske bra på intervju, bortsett fra at jeg har litt problemer med å skryte av meg selv. Når jeg skal nevne negative egenskaper, hvor negative egenskaper skal jeg fortelle om og hvilke bør jeg unngå? Jeg føler at jeg trenger mer tid til å få vise hvem jeg er. kanskje jeg rett og slett er et menneske som er vanskelig å komme innpå, ved første møte? Eller kanskje jeg i det hele tatt er en problematisk person, man helst ikke ønsker å forholde seg til? Begynner å lure. Når du skal nevne negative egenskaper, nevn noe som er litt negativt, men vend det til noe positivt. Personlig bruker jeg denne: Jeg er litt dårlig til å motta kritikk og kan blir fornærmet når jeg får det, men hvis jeg tenker gjennom det et kvarter senere, kan jeg godt se det konstruktive i det og prøver å forbedre meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.