Gjest lyst å reise Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Gleder meg sånn til å se hvor mye jeg får, for da kan jeg planlegge ferie NÅR kommer vanligvis feriepengene? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Det er vel varierende fra arbeidsgiver til arbeidsgiver. Jeg har fått mine feriepenger allerede. Men det er vanlig å betale dem ut på siste lønna før ferien. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Sammen med/istedet for juni-lønn... 10.juni i staten 0 Siter
Gjest trmn Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 De pleier vel å komme i juni-måned mener jeg. Skulle ønske jeg og mannen min også fikk feriepenger, men vi var dessverre begge arbeidsløse i 2004, så da får vi ingen feriepenger. Så det blir dårlig med penger her og ferie. Blir ikke akkurat fet av arbeidsledighetstrygd. Skulle ønske vi var så heldige å få feriepenger vi også. 0 Siter
Gjest så jeg er riiiiiiiiik Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Kommer an på arbeidsgiveren din det, jeg fikk mine på mailønningen, 0 Siter
Speak Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Loven sier at feriepenger skal utbetales sammen med siste ordinære lønn før ferien. Men du vet vel hva du får i feriepenger? Det pleier å stå på lønnsslippen din. (Evt. kan du jo regne det ut ut fra årsoppgaven for 2004) 0 Siter
Gjest lyst å reise Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Loven sier at feriepenger skal utbetales sammen med siste ordinære lønn før ferien. Men du vet vel hva du får i feriepenger? Det pleier å stå på lønnsslippen din. (Evt. kan du jo regne det ut ut fra årsoppgaven for 2004) Hvordan regner man det ut ifra årsoppgaven? (Hvor mange prosent er feriepenger fra det totale beløpet?) 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg får 11.juni, sammen med juni-lønna. (som går i minus...) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hvordan regner man det ut ifra årsoppgaven? (Hvor mange prosent er feriepenger fra det totale beløpet?) 12% av din totale årslønn siste år, men husk at dette er lønn for feriemåneden. Jeg får både lønn for juni og ferielønn utbetalt samtidig nå 10. juni, og så ingenting før i august. Pleier å være lite igjen de siste dagen før augustlønn. 0 Siter
Speak Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hvordan regner man det ut ifra årsoppgaven? (Hvor mange prosent er feriepenger fra det totale beløpet?) Dersom du har 5 ukers ferie er det 12%. Dersom du har 4 uker og 1 dag er det 10,2%. Husk å bruke feltet som heter feriepengegrunnlag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.