Gjest flauere enn flauest Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Dette har vært et kjent gutte problem, MEN jeg har merhet det at jeg selv også søler litt, selv omjeg er jente. Vet ikke hva det skyldes om jeg sitter for nære kanten eller noe, men av og til renner det litt innuder kanten på do-ringen foran.. Noen andre som har det slik? Og hva skjer egentlig? 0 Siter
Gjest flauere enn flauest Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hold beina samlet;) Men da renner da vel alt nedover lårene og slikt? Tror ikke min.. greie.. er laget slik at det da renner ut "under" altså.. men kan teste det ut *S* 0 Siter
Gjest flauere enn flauest Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Endelig ei som innrømmer det! Har du opplevd det? 0 Siter
Gjest Da spruter det ikke. Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Men da renner da vel alt nedover lårene og slikt? Tror ikke min.. greie.. er laget slik at det da renner ut "under" altså.. men kan teste det ut *S* Ehh? Renner nedover lårene??? Når du sitter med beina samlet? Sikker på at du ikke har en guttetiss? 0 Siter
Gjest flauere enn flauest Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ehh? Renner nedover lårene??? Når du sitter med beina samlet? Sikker på at du ikke har en guttetiss? Som sagt så har jeg ikke prøvd med bena samlet, men det høres ut for meg som det blir verre søl, men jeg skal prøve. En sånn tone og spydigheter er vel strengt tatt ikke nødvendig? 0 Siter
Gjest Da spruter det ikke. Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Som sagt så har jeg ikke prøvd med bena samlet, men det høres ut for meg som det blir verre søl, men jeg skal prøve. En sånn tone og spydigheter er vel strengt tatt ikke nødvendig? Smile må du kunne. Når du starter en slik tråd så må du nesten tåle litt humor. En dame som aldri har tisset med beina samlet. Juppjupp, ha en fin dag. 0 Siter
Gjest flauere enn flauest Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Smile må du kunne. Når du starter en slik tråd så må du nesten tåle litt humor. En dame som aldri har tisset med beina samlet. Juppjupp, ha en fin dag. Oi, at det skulle være humor er for meg ufattelig, Men ok. 0 Siter
Gjest kanskje dette Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 har merket noen ganger når jeg sitter på huk og tisser at strålen kan komme skeivt. Det ser ut som om det skjer fordi kjønnsleppene liksom ligger i veien. Kanskje fordi jeg har sittet med beina i kryss før tissinga? 0 Siter
nick Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Har du opplevd det? Selvfølgelig. Sånt ser vi gutta når vi løfter på ringen. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Selvfølgelig. Sånt ser vi gutta når vi løfter på ringen. Hehe.. dummeste jeg har hørt. Gutter tisser like mye oppi doen som utenfor og på kanten under ringen, derfor er det tiss under ringen. 0 Siter
Gjest flauere enn flauest Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Selvfølgelig. Sånt ser vi gutta når vi løfter på ringen. Ja, det var slik jeg oppdaget det og. Typen sa det til meg... *flaut* 0 Siter
Gjest flauere enn flauest Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hehe.. dummeste jeg har hørt. Gutter tisser like mye oppi doen som utenfor og på kanten under ringen, derfor er det tiss under ringen. Du, altså hvis gutten skal kunne få urin opp på undersiden av ringen må han jo tisse opp mot toppen av doen da, der en trekker ned, for det er jo der oppe fremsiden og undersiden av ringen er når han står og tisser. Om gutter søler så er det ikke der. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Du, altså hvis gutten skal kunne få urin opp på undersiden av ringen må han jo tisse opp mot toppen av doen da, der en trekker ned, for det er jo der oppe fremsiden og undersiden av ringen er når han står og tisser. Om gutter søler så er det ikke der. Vel, da er det kanskje ikke tiss da. Litt sprutbæsj? Tisser du oppover da? 0 Siter
Gjest flauere enn flauest Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Vel, da er det kanskje ikke tiss da. Litt sprutbæsj? Tisser du oppover da? Eh.. sprutbæsj der? SÅ ugrei har jeg heldigvis aldri vært i magen, at det har sprutet forover og dit... Det går da ikke det da om man sitter riktige veien. Tisser oppover? Njei.. blir mer forover da, er jo ikke akkurat slik at jeg senker hele undelivet langt ned i doen da, underlivet er jo i linje med ringen. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Eh.. sprutbæsj der? SÅ ugrei har jeg heldigvis aldri vært i magen, at det har sprutet forover og dit... Det går da ikke det da om man sitter riktige veien. Tisser oppover? Njei.. blir mer forover da, er jo ikke akkurat slik at jeg senker hele undelivet langt ned i doen da, underlivet er jo i linje med ringen. Altså, jeg bor sammen med en som klarer å få sprutbæsj under ringen foran, derfor det forslaget. 0 Siter
Gjest flauere enn flauest Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Altså, jeg bor sammen med en som klarer å få sprutbæsj under ringen foran, derfor det forslaget. OI!! Ja, men uansett da, jeg greier fint å se hva som er bæsj og hva som er urin. Det var ikke å identifisere sølet jeg spurte om, men å høre om andre opplever det, evt hvorfor det blir slik. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 OI!! Ja, men uansett da, jeg greier fint å se hva som er bæsj og hva som er urin. Det var ikke å identifisere sølet jeg spurte om, men å høre om andre opplever det, evt hvorfor det blir slik. Skikkelig rennamage er ikke alltid karakteristisk brun. men mere tissegul. Gammelt tiss blir jo også litt mørkere når det får godgjort seg. Æsj, for en diskusjon. 0 Siter
Gjest flauere enn flauest Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Skikkelig rennamage er ikke alltid karakteristisk brun. men mere tissegul. Gammelt tiss blir jo også litt mørkere når det får godgjort seg. Æsj, for en diskusjon. Vel, det var du som vinklet den dit. Jeg bare lurte på om jeg var konstruert helt merkelig eller noe jeg;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.