Gå til innhold

Tisse, og det å søle utenfor...

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Vel, det var du som vinklet den dit. Jeg bare lurte på om jeg var konstruert helt merkelig eller noe jeg;o)

Vel, jeg har ingen problemer med å tisse oppi doen, men om jeg søler så vet jeg lite om det kom jeg til å tenke på nå, siden jeg bor sammen med en slik en do-gris som jeg gjør.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

4

• nick

4

• Åsemor

3

• asterix

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Prøv å få ny ring på do.

Da vi kjøpte huset her var det en ring på do som hadde åpning under og et eller annet med utformingen av toalettet og ringen gjorde at jeg omtrent måtte sitte med hodet nede på gulvet for at ikke strålen skulle gå mellom kanten av do og ringen.

Trenger jeg si at den ringen ble skiftet ut faderlig fort? *ler*

Skrevet

Altså, jeg bor sammen med en som klarer å få sprutbæsj under ringen foran, derfor det forslaget.

Det klarer jamen jeg også når jeg er skikkelig ille i magen, men det vet ingen fordi jeg alltid sjekker om jeg har sølt.

Håper det ikke er du som må vaske etter han da...

Gjest flauere enn flauest
Skrevet

Prøv å få ny ring på do.

Da vi kjøpte huset her var det en ring på do som hadde åpning under og et eller annet med utformingen av toalettet og ringen gjorde at jeg omtrent måtte sitte med hodet nede på gulvet for at ikke strålen skulle gå mellom kanten av do og ringen.

Trenger jeg si at den ringen ble skiftet ut faderlig fort? *ler*

Ok, kanskje det hjelper:)

Men de ser da helt normale ut, både ringen og doen.

Gjest trultemor25
Skrevet

Det klarer jamen jeg også når jeg er skikkelig ille i magen, men det vet ingen fordi jeg alltid sjekker om jeg har sølt.

Håper det ikke er du som må vaske etter han da...

Vasker ikke jeg så blir det ikke vaska, så enkelt er det her i huset.

Skrevet

Faen, er det JEG som lager flekkene foran under ringen altså? Har lurt som bare det på hvordan han har fått til det...

Skrevet

Vasker ikke jeg så blir det ikke vaska, så enkelt er det her i huset.

Merkelig at enkelte menn mener at kvinner til og med skal vaske dritten etter dem....

Huff og huff, i vårt neste liv blir vi menn??

Skrevet

Faen, er det JEG som lager flekkene foran under ringen altså? Har lurt som bare det på hvordan han har fått til det...

Ja, ikke sant... Ble lite flau da, når han påpekte at JEG lagde dem. Før hadde jeg sort do-ring og da syntes det ikke...

Skrevet

Ja, ikke sant... Ble lite flau da, når han påpekte at JEG lagde dem. Før hadde jeg sort do-ring og da syntes det ikke...

Nå har heldigvis samboeren min skjønt poenget med at menn også skal sitte og tisse, så han ser det neppe.

Skrevet

Nå har heldigvis samboeren min skjønt poenget med at menn også skal sitte og tisse, så han ser det neppe.

Han vasker aldri doen da skjønner jeg;)

Min står ofte og tisser, men han søler aldri, utrolig nok!

Skrevet

Ok, kanskje det hjelper:)

Men de ser da helt normale ut, både ringen og doen.

Hva slags type ring er det da? Den som var på vår var av den harde, tjukke typen hvor ringen har noen forhøyninger under som gjør at det blir et luftrom mellom den og kanten av do. Den typen funket i hvertfall ikke på vår do...

Skrevet

Han vasker aldri doen da skjønner jeg;)

Min står ofte og tisser, men han søler aldri, utrolig nok!

Nei, badet er mitt ansvarsområde. Han vasker kjøkkenet da. Det har jeg bare gjort 2 ganger på halvannet år, og syns det er herlig å slippe.

Gjest mallet
Skrevet

Du, altså hvis gutten skal kunne få urin opp på undersiden av ringen må han jo tisse opp mot toppen av doen da, der en trekker ned, for det er jo der oppe fremsiden og undersiden av ringen er når han står og tisser.

Om gutter søler så er det ikke der.

Neida. Gutta søler foran på skåla, og tisset kommer på ringen når den blir lagt ned igjen.

Skrevet

Hva slags type ring er det da? Den som var på vår var av den harde, tjukke typen hvor ringen har noen forhøyninger under som gjør at det blir et luftrom mellom den og kanten av do. Den typen funket i hvertfall ikke på vår do...

Nå husker jeg ikke helt hvordan den ser ut. Tror den er flat på undersiden, men det er noen sånne stoppere jevnt fordelt så det er en god sprekk mellom skålen og ringen.

Hvordan bør den være da..?

Skrevet

Neida. Gutta søler foran på skåla, og tisset kommer på ringen når den blir lagt ned igjen.

Eh. Nei. Det er teknisk umulig faktisk, da avstanden fra kanten på skålen til ringen er noen cm.

Ser ut som mange jenter helst vil skylde alt do-sølet på gutta, men det går ikke altså.

Gjest mallet
Skrevet

Eh. Nei. Det er teknisk umulig faktisk, da avstanden fra kanten på skålen til ringen er noen cm.

Ser ut som mange jenter helst vil skylde alt do-sølet på gutta, men det går ikke altså.

Ikke min ring.. :)

Skrevet

*smask*

Skrevet

Du må gjerne leve i den troen.

Gjest gomle
Skrevet

Ikke glem at gutter sitter og tisser dersom de skal noe mer enn bare å tisse. Kanskje er det ikke du som søler likevel?

Skrevet

Ikke glem at gutter sitter og tisser dersom de skal noe mer enn bare å tisse. Kanskje er det ikke du som søler likevel?

Joda, er nok det, har undersøkt litt etter jeg tisser. Han sitter og tisser han og ganske ofte, men tissen hans går liksom litt lenger ned i doen da..

Jeg tar skylda jeg, men var redd jeg var veldig uvanlig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...