Gå til innhold

Tisse, og det å søle utenfor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er helt vanlig, selv om jentene ikke liker å høre det, for det er jo gutta som hele tiden får huden full av kjeft fordi de tisser på kanten eller ikke legger ned ringen etter oss.

Men dere jenter tisser på under lokket, så dere har lite å klage for:-)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

4

• nick

4

• Åsemor

3

• asterix

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest flauere enn flauest
Skrevet

Dette er helt vanlig, selv om jentene ikke liker å høre det, for det er jo gutta som hele tiden får huden full av kjeft fordi de tisser på kanten eller ikke legger ned ringen etter oss.

Men dere jenter tisser på under lokket, så dere har lite å klage for:-)

Godt å høre det ikke bare er meg da:)

Jeg har aldri skjønt hvorfor det er så viktig å legge den ringen etter seg jeg, hvorfor er det mer rett at ringen ligger nede enn oppe?

Det mest logiske måtte da ha vært å legge ned både ringen og lokket, men det blir da bare pes... ;)

Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvorfor det er så viktig å legge den ringen etter seg jeg, hvorfor er det mer rett at ringen ligger nede enn oppe?

Det mest logiske måtte da ha vært å legge ned både ringen og lokket, men det blir da bare pes... ;)

Et grusomt pes! Det tar hele to sekunder:-)

Gjest no nick today my nick has gone away
Skrevet

Fordi 1 av 4 dobesøk er sittebesøk.

Kind of.

Ser jo penere ut med ringen nede og, da. Står den oppe, ser det jo ut som om skåla står og blotter seg.

:D

Skrevet

Et grusomt pes! Det tar hele to sekunder:-)

Jammen en må jo huske på det, og ærlig talt så ser jeg ikke poenget? Må jo ta det ned igjen neste gang da, og da er det enda mer jobb ;)

Skrevet

Fordi 1 av 4 dobesøk er sittebesøk.

Kind of.

Ser jo penere ut med ringen nede og, da. Står den oppe, ser det jo ut som om skåla står og blotter seg.

:D

Pøsj.. Da burde man vel heller lukke hele doen da, med lokket og alt.

Gjest no nick today my nick has gone away
Skrevet

Pøsj.. Da burde man vel heller lukke hele doen da, med lokket og alt.

Det gjør jeg!

*kry*

Skrevet

Er så enig med deg. Svært mange jenter mener at de har rett på at ringen skal være nede. Skal det være et fasittsvar, så må det være at alt skal ligge nede.

En kamerat av meg kom hjem fra jobb og samboeren var dritsur. Middagen som hun pleide å ha ferdig, hvis hun hadde fri, var ikke laget. Han skjønte ikke bæra av hvorfor hun var sur. Så viste det seg at han ikke hadde lagt ned ringen om morgenen etter seg, hehe.

Det er vel unødvendig å si at de ikke er partnere lenger:-)

Gjest Da spruter det ikke.
Skrevet

Er så enig med deg. Svært mange jenter mener at de har rett på at ringen skal være nede. Skal det være et fasittsvar, så må det være at alt skal ligge nede.

En kamerat av meg kom hjem fra jobb og samboeren var dritsur. Middagen som hun pleide å ha ferdig, hvis hun hadde fri, var ikke laget. Han skjønte ikke bæra av hvorfor hun var sur. Så viste det seg at han ikke hadde lagt ned ringen om morgenen etter seg, hehe.

Det er vel unødvendig å si at de ikke er partnere lenger:-)

Her i huset er vi heldigvis enig om at både ringen og lokket skal være nede når doen ikke er i bruk. Jeg søler ikek når jeg tisser, og skjønner ikke helt hvordan en jente skal klare det. Og om mannen søler, så vet jeg ingenting om det. Han vet i så fal at det ville sett ekkelt ut, og han tørker vel etter seg da. Ikke vet jeg, men doen vår ser alltid ren ut, og det er slik vi begge trives best. Vi har aldri snakket om det en gang.

Vi passer vel sammen på doveien, hehe.

Skrevet

Her i huset er vi heldigvis enig om at både ringen og lokket skal være nede når doen ikke er i bruk. Jeg søler ikek når jeg tisser, og skjønner ikke helt hvordan en jente skal klare det. Og om mannen søler, så vet jeg ingenting om det. Han vet i så fal at det ville sett ekkelt ut, og han tørker vel etter seg da. Ikke vet jeg, men doen vår ser alltid ren ut, og det er slik vi begge trives best. Vi har aldri snakket om det en gang.

Vi passer vel sammen på doveien, hehe.

At jentene tisser under ringen er da ikke noe ukjent fenomen. Vi gutta ser jo det ganske lett fordi vi alltid drar ringen opp, dere jenter gjør jo ikke det og ser det ikke. De gangene dere ser det, er da dere skal vaske doen og så er det mannen som får skylda.

Mulig du ikke gjør det, men ta en sjekk du, så kanskje du ser at du gjør det:-)

Gjest prust
Skrevet

Jenta mi på fire år tisser veldig fremover, hun har flere ganger tisset over ringen og ned på golvet. Så fast prosedyre hos oss er:

Ned med buksa, sette seg på doen, bøye seg langt fremover, og så tisse! Da kommer det ned i doen og minst mulig på ringen.

Selv har jeg aldri tisset fremover. Nå er det stadig vekk litt gult under ringen, og det er etterat jenta vår begynte å tisse på do.

Skrevet

Hi hi, som vi har diskutert her inne ligger urinrøret og åpningen forskjellig hos alle. Variantene går fra rett inn til rett oppover. Så vinkelen avgjør om vi tisser ned eller fram.

Gjest Da spruter det ikke
Skrevet

At jentene tisser under ringen er da ikke noe ukjent fenomen. Vi gutta ser jo det ganske lett fordi vi alltid drar ringen opp, dere jenter gjør jo ikke det og ser det ikke. De gangene dere ser det, er da dere skal vaske doen og så er det mannen som får skylda.

Mulig du ikke gjør det, men ta en sjekk du, så kanskje du ser at du gjør det:-)

Har tatt sjekk flere ganger etter denne tråden, men her i huset forblir den visst ren.

Skrevet

Har tatt sjekk flere ganger etter denne tråden, men her i huset forblir den visst ren.

Da er nok du en av de få som ikke gjør det:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...