Gjest papirtiger Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 er det usympatisk å bruke heisen fordi man er lat? - *ler* jeg gidder ikke fly opp og ned trappene hele tiden jeg - vi har 2 etasjer her og jeg tar heisen med god samvittighet Ja, det er usympatisk å bruke heis på offentlige bygninger hvis man ikke trenger det. Må jeg virkelig forklare hvorfor..? (Om du snakker om heisen hjemme i blokken din, så er det noe helt annet...) 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hehe...merkelig at DU sier slikt. Har du aldri lurt på hvorfor jeg har så mye erfaring med heis-bruk? Jaja, si i fra når du er ferdig med å feie for din egen dør Du er vel sikkert lat da... ... 0 Siter
flisa Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ja, bare hev deg over. Lett for sånne som deg å si, som tydeligvis har hevet deg over de fleste... Jeg kan uansett ikke skjønne hvilken skade det kan gjøre at folk tar heisen selv om de greier gå. Er det noen som er så sinnsykt surmaga at de MÅ irritere seg over alle og enhver er det DEM som har et seriøst problem. Enig - trodde heiser var en luksus-moderne-feskritts-måte å komme seg oppover eller nedover i et bygg på - uansett kroppens mer eller mindre funksjonalitet 0 Siter
flisa Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ja, det er usympatisk å bruke heis på offentlige bygninger hvis man ikke trenger det. Må jeg virkelig forklare hvorfor..? (Om du snakker om heisen hjemme i blokken din, så er det noe helt annet...) Det er første gang jeg hører - Heis er ikke kun for handicapede - det er et fullt lovlig befordringsmiddel i bygg. 0 Siter
flisa Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jada, er relativt vanlig. Ofte ved siden av handikap-plassene. Og hvorfor skulle ikke jeg parkere der? - er det ikke for familier da? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Det er første gang jeg hører - Heis er ikke kun for handicapede - det er et fullt lovlig befordringsmiddel i bygg. Jeg har da ikke sagt det er det heller? Fortsett med å ta heis og parkere hvor du vil. Så farlig er det ikke for meg, og usympatiske mennesker vil det alltid finnes 0 Siter
flisa Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg har da ikke sagt det er det heller? Fortsett med å ta heis og parkere hvor du vil. Så farlig er det ikke for meg, og usympatiske mennesker vil det alltid finnes du er mer usympatisk så det så. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Og hvorfor skulle ikke jeg parkere der? - er det ikke for familier da? Plassene er beregnet for biler som trenger ekstra plass for å ta ut barnevogn og liknende. Har du barnesete foran, så parker der 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Langt ifra, jeg har en gentleman på 7 år her hjemme hos meg. Han bærer alltid bæreposene + sin egen skolesekk inn fra bilen, mor skal helst ikke bære noenting. :-)) Å, utrolig sjarmerende ) 0 Siter
flisa Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Plassene er beregnet for biler som trenger ekstra plass for å ta ut barnevogn og liknende. Har du barnesete foran, så parker der Jeg skjønner det -og jeg ville bare brukt den plassen når 3-åringen var med også. Hva tror du egentlig? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Du er vel sikkert lat da... ... Hehe..du er jammen meg usaklig. Rart du ikke har svart med et annen nick enda 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hehe..du er jammen meg usaklig. Rart du ikke har svart med et annen nick enda Ja, det er vel jeg som er usaklig her... Du skjønte ikke ironien? Det er jo sånn du gjør, går utifra at alle er late som ikke går i trappene, for heisen er forbehold "handicappede",eller er de kun forbeholdt deg? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ja, det er vel jeg som er usaklig her... Du skjønte ikke ironien? Det er jo sånn du gjør, går utifra at alle er late som ikke går i trappene, for heisen er forbehold "handicappede",eller er de kun forbeholdt deg? Hehe 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hehe Bra du også kan more deg over din egen arroganse og dumhet. 0 Siter
Gjest mye mye mye Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Lurer på hvordan man skulle dømme om hvem som trenger å ta heis og hvem som ikke gjør det. heiskontrollør som straffer folk som tar heis bare en etasje. 0 Siter
Gjest miane Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg hadde bekkenløsning under svangerskapene, og har aldri blitt kvitt det. Skal derfor helst ikke gå i trapper. Så jeg er vel en av de som du ser stygt på i heisen....da.... 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Lurer på hvordan man skulle dømme om hvem som trenger å ta heis og hvem som ikke gjør det. heiskontrollør som straffer folk som tar heis bare en etasje. Man kan vel få heiskort på samme måte som man får kort for å ha i bilen som viser at man kan parkere på handikapp-plass. :-) Strategisk plassert på jakkeslaget. Og nåde den stakkaren som går inn i heisen uten heiskort, ass! 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Man kan vel få heiskort på samme måte som man får kort for å ha i bilen som viser at man kan parkere på handikapp-plass. :-) Strategisk plassert på jakkeslaget. Og nåde den stakkaren som går inn i heisen uten heiskort, ass! Og de derre latsabbene av noen mødre med barnevogn! De skal jaffal gå trappa, for vogna tar så innmari stor plass. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Man kan vel få heiskort på samme måte som man får kort for å ha i bilen som viser at man kan parkere på handikapp-plass. :-) Strategisk plassert på jakkeslaget. Og nåde den stakkaren som går inn i heisen uten heiskort, ass! Eller man kan gjøre sånn som på kattedører; dørene åpnes bare for de med riktig halsbånd ;-) 0 Siter
ariadne Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Man kan vel få heiskort på samme måte som man får kort for å ha i bilen som viser at man kan parkere på handikapp-plass. :-) Strategisk plassert på jakkeslaget. Og nåde den stakkaren som går inn i heisen uten heiskort, ass! Ja, og så skulle man måtte ta pusteprøve før man kom inn, for det lukter slik av røykerne som har vært ute. Og gamlinger som trykker på alle knappene burde hvertfall tatt trappa, så kanskje de ble i bedre form! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.