Gå til innhold

Det skulle vært en regel..

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet

Jeg er 34 uker gravid og det er 7 etasjer mellom garderobe og jobb. Den biten tar jeg heisen. Men skal jeg kun opp eller ned en etasje tar jeg trappa.

Som sagt, jeg fordømmer ingen, men synes det er egoistisk av de som tar heisen BARE fordi de er slappe og giddalause.

Jeg prøver å si til deg at hvis du ser fremmede mennesker gå inn i heisen så vet du ingenting om de er giddaløse, foruten at jeg kan ikke se at du har noe med grunnen til at de tar heisen. Jeg har ikke problemer med å forstå at du tar den, men heisen er for alle.

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• Babette

7

• morsan

6

• fei1365380229

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Hvordan kan man orke å irritere seg over sånt? *smil*

Skrevet

Alt det går an å irritere seg over. Jeg sparer irritasjonen til viktigere ting enn hvem som tar heisen hvor mange etasjer og hvorfor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...