Gjest bebba Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg er 34 uker gravid og det er 7 etasjer mellom garderobe og jobb. Den biten tar jeg heisen. Men skal jeg kun opp eller ned en etasje tar jeg trappa. Som sagt, jeg fordømmer ingen, men synes det er egoistisk av de som tar heisen BARE fordi de er slappe og giddalause. Jeg prøver å si til deg at hvis du ser fremmede mennesker gå inn i heisen så vet du ingenting om de er giddaløse, foruten at jeg kan ikke se at du har noe med grunnen til at de tar heisen. Jeg har ikke problemer med å forstå at du tar den, men heisen er for alle. 0 Siter
Osiris Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hvordan kan man orke å irritere seg over sånt? *smil* 0 Siter
Reg@l Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Alt det går an å irritere seg over. Jeg sparer irritasjonen til viktigere ting enn hvem som tar heisen hvor mange etasjer og hvorfor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.