Gjest patriot Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 http://www.tana.kommune.no/ Gratis SFO - studier på hjemplassen, flott rådmann - kan det bli bedre? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ble nyskjerrig på den rådmannen din jeg. Han var jo ikke vond å se på da, ser veldig hyggelig ut. Men flott er et ord jeg forbeholder til Brad Pitt og min kjære, uten sammenligning forøvrig. 0 Siter
Gjest Selv fra Finnmark Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 NOE må man jo gjøre for å få folk til å bli der. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ble nyskjerrig på den rådmannen din jeg. Han var jo ikke vond å se på da, ser veldig hyggelig ut. Men flott er et ord jeg forbeholder til Brad Pitt og min kjære, uten sammenligning forøvrig. Hvordan finner du bilde av han? Nysgjerrig nå jeg =) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hvordan finner du bilde av han? Nysgjerrig nå jeg =) Trykk på ansatte, en annen plass der så jeg at han heter Jørn Aslaksen. Trykker du på navnet hans får du opp bilde. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Trykk på ansatte, en annen plass der så jeg at han heter Jørn Aslaksen. Trykker du på navnet hans får du opp bilde. Thanks!! Han så ut som en fra Nord Men hun ordføreren var smuk(k) *knis* 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 * flott rådmann Med fare for å virke rasistisk, så ser han for samisk ut for min smak. * kan det bli bedre? At det ikke lå så avsides til, kanskje? 0 Siter
Gyda Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Thanks!! Han så ut som en fra Nord Men hun ordføreren var smuk(k) *knis* *s* Tenkte det samme. Hm. Kanskje jeg skal ta f.eks. "Råstilig" som mellomnavn - alt er jo lov nå ... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 *s* Tenkte det samme. Hm. Kanskje jeg skal ta f.eks. "Råstilig" som mellomnavn - alt er jo lov nå ... Gyda Råstilig Olsen. Et norsk, stilfult navn 0 Siter
Gjest patriot Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hvordan finner du bilde av han? Nysgjerrig nå jeg =) Skroll litt nedover da!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Skroll litt nedover da!! Forsida er blank hos meg. Men skorpionfisken fant han for meg =) 0 Siter
Gjest patriot Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Forsida er blank hos meg. Men skorpionfisken fant han for meg =) http://www.skiippagurrafestivalen.no/ 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 http://www.skiippagurrafestivalen.no/ He he..Hvorfor sendte du den til meg? Ser ut som en morsom festival det der =) 0 Siter
Gyda Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Gyda Råstilig Olsen. Et norsk, stilfult navn Hoho! Jeg må kutte ut "den Hardbaldne", men det får heller gå. 0 Siter
Gjest Miane Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 * flott rådmann Med fare for å virke rasistisk, så ser han for samisk ut for min smak. * kan det bli bedre? At det ikke lå så avsides til, kanskje? Det er jo i "sameland", så da må de jo forsåvidt være samiske... 0 Siter
Gjest miane Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Kan vel ikke være så mange unger der, så liten plass som det er? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Det er jo i "sameland", så da må de jo forsåvidt være samiske... Det må de forsåvidt ikke. Det er en stor prosentdel i Finnmark som ikke er samer. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg tok en titt på kuturkalenderen for juni, og må bare konkludere med at når fem av sju punkter handler om ruta til blbliotekbussen, skal det litt mer til enn gratis SFO... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.