Gjest ny lost fan Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg begynte i går å se på Lost. Er det muligheter for å se de tidligere episodene i reprise? Er det kun onsdag det går? 0 Siter
Kvinna Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ååå...det lurer jeg på og! Jeg ANGRER på at jeg ikke begynte å se på! *venter spent på svar* 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Det går på onsdager ja, to episoder hver gang nå de siste ukene. Reprise på fredagene, men bare den ukens episoder... Vet ikke hvordan du kan se de tidligere episodene, men det går sikkert an å finne på nettet. 0 Siter
Gjest Fantejenta Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg innbiller meg at TVNorge skal sende hele første sesong i reprise før de begynner å sende andre sesong utpå høsten engang. Følg med, følg med, særdeles spennende! 0 Siter
flisa Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ååå...det lurer jeg på og! Jeg ANGRER på at jeg ikke begynte å se på! *venter spent på svar* Og jeg ANGRER på at jeg begynte - - - 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg innbiller meg at TVNorge skal sende hele første sesong i reprise før de begynner å sende andre sesong utpå høsten engang. Følg med, følg med, særdeles spennende! Sesong?? Er det to sesonger? Argh... Vil det si at det bare er 24 episoder i denne sesongen? Og ikke 25 som jeg har trodd til nå? 0 Siter
Kvinna Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Og jeg ANGRER på at jeg begynte - - - Hehe...da kan du jo bare slutte da, vel...? Eller er det nettopp det du ikke kan? 0 Siter
flisa Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hehe...da kan du jo bare slutte da, vel...? Eller er det nettopp det du ikke kan? Kan ikke 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.