Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Og nå har jeg gjort det... ;o) Og jeg er kjempe fornøyd!!! Helt kort, og en slags rød/lilla farge... Supert!

Godt at du ble fornøyd! Forandring fryder...:)

Skrevet

http://www.ukhairdressers.com/hair_move/index.asp

http://www.ivillage.co.uk/beauty/makeover/frontpage

For flere treff, søk etter virtual makeover og sånt.

La oss høre hvordan det gikk, da :)

Hei ;o)

Takk for linkene.. Har allerede klipt meg, og farget det! Men det var morsomt å leke seg litt... Det ble veldig kort, med antydning til hanekam og foreløpig mørk lilla. Kjempe fornøyd! Føler meg som et nytt og veldig mye bedre menneske!!

Gjest no nick today my nick has gone away
Skrevet

Hei ;o)

Takk for linkene.. Har allerede klipt meg, og farget det! Men det var morsomt å leke seg litt... Det ble veldig kort, med antydning til hanekam og foreløpig mørk lilla. Kjempe fornøyd! Føler meg som et nytt og veldig mye bedre menneske!!

Ah, hørtes ut som en gøy frisyre!

Gratulerer med ny sveis i alle fall!

:)

Gjest Tenk deg godt om
Skrevet

Når du først har tatt steget så langt, kanskje du skulle tatt det enda lenger? Kjenner noen som ikke valgte å miste håret frivillig, men "livet" kom og et langt hår forsvant på dager. Nå er det blitt kjempekort, og hun har farget det i en sprek farge og er sååå tøff.

Hva med en sprek hårfarge?

Tusen takk for oppmuntrende ord ;)

Jeg tror ikke jeg vil takle å klippe det mer, selv om du har rett i at røffe korte frisyrer kan være skikkelig fint på jenter.

Hårfarge, vel, jeg vet at jeg kler rødt hår veldig godt (fant det ut ved et uhell for mange år siden *ler*)

Sriper i lyst og rødt blandet har jeg også hatt lyst på.

Men jeg er så redd for å måtte fly til frisøren hele tiden for å holde det pent, jeg er nemmelig ikke typen til å springe ned dørene hos frisøren :)

Ja, jeg er vanskelig, I know

bugge -jenta
Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord ;)

Jeg tror ikke jeg vil takle å klippe det mer, selv om du har rett i at røffe korte frisyrer kan være skikkelig fint på jenter.

Hårfarge, vel, jeg vet at jeg kler rødt hår veldig godt (fant det ut ved et uhell for mange år siden *ler*)

Sriper i lyst og rødt blandet har jeg også hatt lyst på.

Men jeg er så redd for å måtte fly til frisøren hele tiden for å holde det pent, jeg er nemmelig ikke typen til å springe ned dørene hos frisøren :)

Ja, jeg er vanskelig, I know

Jeg tror ikke du er spesielt vanskelig. I tilfelle er jeg det også.

Jeg lider av det fenomenet at jeg ikke føler meg kvinnelig hvis håret blir for kort.

Enten har jeg hatt for langt hår i barndommen, eller jeg vet rett og slett ikke. Jeg har i hvertfall av en eller annen grunn lagt mye av min kvinnelighet i litt lengde på håret.

Synes andre er fine med kort, men det er bare slik for meg. Helt irrasjonelt.

Dessuten er det bare en frisør i verden som får røre håret mitt, enten det gjelder klipping eller striping. Jeg er livredd for frisører :o) og hva de kan finne på, og har stor beundring for en virkelig god frisør.

Vh bugge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...