Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Har dere et enkelt og godt middagstips til meg og samboeren? Er helt elendig til å komme på sånt selv.. =) 0 Siter
flisa Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Stekt egg på brød med bacon og tomatbønner - og stekte poteter. 0 Siter
Gjest bon appetitt :o) Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 kok en pose med potetstappe, når den er klar pisker du inn ett egg, tøm dette over i en ildfast form stek opp bacon, strø det over potetstappen, ta på det du måtte like, gratiner det i noen minutter i stekeovnen server det med mais, tomater og agurk, det du måtte like 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Pastasalat med skinke og brød/rundstykker til. Eller en oppskrift jeg fant her som var kjempegod: fiskepudding/blomkål/bacon/hvit saus/litt revet ost i form (med poteter til). Eller pølser og spaghetti. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Pizza med salat. Hilsen mij med gryteangst og personlig kokk.. :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Pizza med salat. Hilsen mij med gryteangst og personlig kokk.. :-) Den personlige kokken skulle jeg gjerne ha hatt og..hehe =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Stekt egg på brød med bacon og tomatbønner - og stekte poteter. Er vel ikke en trailersjåfør heller da Hi hi..neida. Takk for tipset. =) 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 kokt steinbitfilet, torsk eller annen hvit fisk. Cous cous blandet med hakket spinat. Avokado på toppen 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 [quote name=bon appetitt )' timestamp='1117717501' post='2615144] kok en pose med potetstappe, når den er klar pisker du inn ett egg, tøm dette over i en ildfast form stek opp bacon, strø det over potetstappen, ta på det du måtte like, gratiner det i noen minutter i stekeovnen server det med mais, tomater og agurk, det du måtte like Det har jeg aldri smakt, men det hørtes godt ut! Kanskje jeg skal prøve det? =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Pastasalat med skinke og brød/rundstykker til. Eller en oppskrift jeg fant her som var kjempegod: fiskepudding/blomkål/bacon/hvit saus/litt revet ost i form (med poteter til). Eller pølser og spaghetti. Den siste oppskrifta så jeg og..Men må si det frister mer med salat idag =) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Vi er lite orginale og kjører taco i dag.. Men det er jo sinnsykt godt selvom det er vanlig! MMM! :-) 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Er vel ikke en trailersjåfør heller da Hi hi..neida. Takk for tipset. =) Hihi tenkte akkurat det samme, kraftig kost det der. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Vi er lite orginale og kjører taco i dag.. Men det er jo sinnsykt godt selvom det er vanlig! MMM! :-) Åhh taco! Jeg elsker taco.. Blir sulten av å lese den tråden her =) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Den personlige kokken skulle jeg gjerne ha hatt og..hehe =) Han er miiiiiin! ;-) Uten ham hadde jeg sultet ihjel.. uten tvil! :-) 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 [quote name=bon appetitt )' timestamp='1117717501' post='2615144] kok en pose med potetstappe, når den er klar pisker du inn ett egg, tøm dette over i en ildfast form stek opp bacon, strø det over potetstappen, ta på det du måtte like, gratiner det i noen minutter i stekeovnen server det med mais, tomater og agurk, det du måtte like mmmm og potetmos som er noe av det beste som finnes. Skal prøve den der en gang, kanskje med litt sjampinjong også? 0 Siter
Gjest antigüedades Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Dette er faktisk godt hvis du liker makrell: Kok poteter, åpne to bokser makrell i tomat og sett dem oppå potetkjelen ,så de blir varme. Innholdet smaker faktisk mye bedre varmt. Jeg fikk det en gang uten å egentlig vite hva det var, og det smakte godt. Etterpå viste kokken meg boksen og da gikk det opp for meg. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Dette er faktisk godt hvis du liker makrell: Kok poteter, åpne to bokser makrell i tomat og sett dem oppå potetkjelen ,så de blir varme. Innholdet smaker faktisk mye bedre varmt. Jeg fikk det en gang uten å egentlig vite hva det var, og det smakte godt. Etterpå viste kokken meg boksen og da gikk det opp for meg. Oi, det hørtes spesielt ut! Jeg liker kjempegodt makrell i tomat! =) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Vi er lite orginale og kjører taco i dag.. Men det er jo sinnsykt godt selvom det er vanlig! MMM! :-) Taco er det noe av det beste som er!!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Han er miiiiiin! ;-) Uten ham hadde jeg sultet ihjel.. uten tvil! :-) He he..=) Det er på en måte godt at jeg og samboer er på samme nivå i matlaginga. Da tror vi at det vi lager er skikkelig godt, siden vi ikke har smakt noe annet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.