Gyda Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Nå har du (og vi andre også) fått så mange middagstips at du har til langt utpå høsten. Dette er jo luksus. Du får bare notere og spise. (NB! Det holder med én middag om dagen.) ) Bon apetit! 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Nå har du (og vi andre også) fått så mange middagstips at du har til langt utpå høsten. Dette er jo luksus. Du får bare notere og spise. (NB! Det holder med én middag om dagen.) ) Bon apetit! Må innrømme at når jeg står i kø i butikken titter jeg ofte oppi andres traller og på båndet eller når dere legger på varer. Noen ganger kan jeg ikke finne en eneste vare som jeg kunne handlet selv. Jeg er sikker på at jeg kunne gjettet hvilken handlepose som tilhører hver kunde Nå vet jeg hva dere lager også! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 det der minte meg om en Grethe Roede-oppskrift - engang i historien.....? Det vet jeg ikke. Har fått den av mannen til ei venninne....han er så flink på kjøkkenet! 0 Siter
Sofline Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Kok pasta, gjerne av en type som sausen fester seg på (skjell, skruer eller lignende). Smelt en pakke Norzola i matfløte, krydre med pepper, og ha oppi bogskinke i biter. Bland saus og pasta, og vips, middag på ti minutter. Hva er Norzola? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Nå har du (og vi andre også) fått så mange middagstips at du har til langt utpå høsten. Dette er jo luksus. Du får bare notere og spise. (NB! Det holder med én middag om dagen.) ) Bon apetit! He he..etter den tråden her så må jeg snart ha to middager om dagen! Nå står iallfall retten i ovnen, er spent på hvordan den blir. Gikk litt min egen vei i forhold til oppskriften shø 0 Siter
Lucretia Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Min absolutte favoritt-rett: Toro Indisk Chicken Curry (sånn koffert-ting), bare i stedet for kylling, tilsetter jeg løk, paprika, gulrot, squash, evt andre grønnsaker.. Og så bytter jeg ut kokosmelken med fløte, for jeg liker ikke kokosmelk! Uansett er det enkel og kjempegod middag!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Tusen takk for tips alle sammen. Nå er jeg så mett at jeg holder på å sprekke! =) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg sa til sambo: "i mitt neste liv skal jeg gifte meg med en hobbykokk sånn at jeg får god mat hver dag". "Ja det tror jeg at jeg også vil gjøre" sa han. Vi skal spise grilla pølser i dag, er så koselig å stå på verandaen og grille i regnevær. Jeg er gift med en veldig flink hobbykokk, og det er helt fantastisk. Men den store ulempen er at det er #"%& vanskelig med vektkontrollen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg skal jobbe seint i dag, og få kveldsmat hos naboen når jeg kommer hjem. Parmaskinke, hjemmelaga foccatia og Taleggio-ost. Yømmi! Hørtes digg ut!:-) Jeg får maten servert i dag jeg også..Typen står på kjøkkenet og fikser, mens jeg får dole og ligge på sofaen. Veldig greit! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Taco er det noe av det beste som er!!! Jupp! Snadder.. Dessuten slipper jeg å mekke noe..Typen står på kjøkkenet og braser&steker mens jeg får være på sofa/dol.. Det er helt greit:-) 0 Siter
Gjest outeren Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jupp! Snadder.. Dessuten slipper jeg å mekke noe..Typen står på kjøkkenet og braser&steker mens jeg får være på sofa/dol.. Det er helt greit:-) Han er vel ikke dum, da befinner du deg jo der du skal være, på sofaen;) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Han er vel ikke dum, da befinner du deg jo der du skal være, på sofaen;) Hm? Bør jeg være på sofa? Hyggelig å være der, men strengt talt BURDE jeg vel heller være mange andre steder.. (f.eks på badet, effektivt vaskende av gulv..e.l) Tror ikke han har noen baktanker altså.. Jeg får stort sett løpe som jeg lyster;) Han er vel bare godlynt i dag:-) 0 Siter
Gjest bon appetitt :o) Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 er veldig spent på hva du valgte i dette "havet av mat" ;o)?? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 [quote name=bon appetitt )' timestamp='1117734229' post='2615689] er veldig spent på hva du valgte i dette "havet av mat" ;o)?? Jeg valgte din, med en litt egen vri. Brukte som "fyll", kyllingfilet i biter, sjampingjong, mais og grovhakka tomater. Lagde hjemmelaga potetstappe med egg som du sa. Og ost på toppen! Falt i smak hos oss begge =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 [quote name=bon appetitt )' timestamp='1117734229' post='2615689] er veldig spent på hva du valgte i dette "havet av mat" ;o)?? Jeg valgte din, med en litt egen vri. Brukte som "fyll", kyllingfilet i biter, sjampingjong, mais og grovhakka tomater. Lagde hjemmelaga potetstappe med egg som du sa. Og ost på toppen! Falt i smak hos oss begge =) 0 Siter
Gjest bon appetitt :o) Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg valgte din, med en litt egen vri. Brukte som "fyll", kyllingfilet i biter, sjampingjong, mais og grovhakka tomater. Lagde hjemmelaga potetstappe med egg som du sa. Og ost på toppen! Falt i smak hos oss begge =) mmmm den versjonen skal jeg også prøve en gang ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.