Gå til innhold

Hva sier koranen om kvinner? De tilhører menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fokuserer du på humøret MITT? *skrattler*

Anti-dol:

Det var en gang et nettsted som het Doktor Online. flisa var et av de (hyggelige) innslagene på dette nettstedet. Med flisa kom flisgubben, som alle nykommere så slet han litt med å finne sin stil på Dol. Han var ganske trivelig, flisgubben, sånn til å begynne med. Det varte ikke lenge.

Han fant livssynsforumet, der han tro til sammen med sør, morskingen og noen andre "samfunnsengasjerte" dolere. De hadde høyt fokus på person og ikke så mye på sak. Etter at moderatorene hadde slettet i noen måneder, ble hele forumet stengt.

Flisgubben ble sur, forbannet Dol, moderatorer og innskrivere nord og ned, og flyttet inn på sitt eget forum på Bravenet. Forumet ble ofte referert til som "anti dol".

Et trivelig sted med høy takhøyde der man kunne spekulere i bla. om Sør var invalid eller pedofil uten at noen la fingrene i mellom.

Men ingen ville leke med flisgubben, til tross for at han titt og ofte var på Dol og la ut agn. Til og med andor betakket seg etter å ha sett stilen på anti dol. Han var da ellers ikke vanskelig å få til å ta tastauturet fatt.

Så ble det stille.

Mr. Kahn ble født. Flisgubben skinner i gjennom til tider, men Kahn må sies å være Dr Jekyll av disse to dolerne. Mr. Kahn har til og med hatt høyt fokus på sak, og har bidratt med reiseskildringer av høy klasse.

Helt til den senere tid.

Nå har Mr Hyde tatt over.

Hvorfor gidder jeg egentlig?

Over til strandvolleyball, avd kvinner. DET er saker det!

Jeg vet at jeg burde oversett skriveriet ditt, men jeg kan like gjerne ta denne "oppvasken" igjen, til "glede" for nye lesere.

For å begynne med "bravenet", ("anti-dol" var faktisk ute av hukommelsen) det var ikke jeg som grunnla den. Jeg ble spurt om å overta som "webmaster" (haha) og fikk passordet. Deretter levde denne siden sitt eget liv, inntil Torodd Fuglesteg (you know him, right?) hadde herjet lenge nok. Da sendte jeg en mail til "bravenet" og ba dem stenge siden. Omtrent samtidig ble nettstedet Dagen lagt ned, fordi den samme Fuglesteg postet en bombetrussel til meg og min familie der. Fuglesteg, som forøvrig begynner å bli ganske beryktet på nettet, har skrevet dusinvis av innlegg med min signatur, både på "bravenet", Dagen og MIFF, det kan nesten se ut som om denne overvektige, ensomme stakkaren har viet sitt miserable liv til å "forfølge" meg på internett.

Så til dine selektive minner rundt "flisgubben". Jeg slet på ingen måte med å finne noen bestemt stil, men jeg hadde nok et jomfruelig sinn som, i møte med den virtuelle verden, ikke helt ante hvor mye galskap som finnes bak de forskjellige tastaturene der ute. Jeg trodde faktisk ikke det var mulig at noen kunne ta mitt politiske engasjement som en personlig fornærmelse, men det er det faktisk. Og når disse får boltre seg fritt, så drar det også andre mer eller mindre frivillig inn i malstrømmen. Man setter igang en ren kampanje med personangrep, og når jeg biter på og slår tilbake, så sitter "ofrene" igjen og mener seg angrepet av "mr Hyde". Slik har dette pågått i årevis.

Vær litt mindre opptatt av "flisgubben, Kahn og mr Hyde (du glemte Jeffrey Geiger) og saker der du egentlig ikke har verken kunnskaper eller engasjement til å bidra med noe som helst. Da sparer du meg, og ikke minst deg selv og webmaster for mye irritasjon. Jeg har valgt ut en som jeg rett og slett ignorerer, og den listen kan utvides. Det var faktisk lettere enn jeg hadde trodd.

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

17

• Mr Kahn

10

• nomen_necio

10

• nick

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet at jeg burde oversett skriveriet ditt, men jeg kan like gjerne ta denne "oppvasken" igjen, til "glede" for nye lesere.

For å begynne med "bravenet", ("anti-dol" var faktisk ute av hukommelsen) det var ikke jeg som grunnla den. Jeg ble spurt om å overta som "webmaster" (haha) og fikk passordet. Deretter levde denne siden sitt eget liv, inntil Torodd Fuglesteg (you know him, right?) hadde herjet lenge nok. Da sendte jeg en mail til "bravenet" og ba dem stenge siden. Omtrent samtidig ble nettstedet Dagen lagt ned, fordi den samme Fuglesteg postet en bombetrussel til meg og min familie der. Fuglesteg, som forøvrig begynner å bli ganske beryktet på nettet, har skrevet dusinvis av innlegg med min signatur, både på "bravenet", Dagen og MIFF, det kan nesten se ut som om denne overvektige, ensomme stakkaren har viet sitt miserable liv til å "forfølge" meg på internett.

Så til dine selektive minner rundt "flisgubben". Jeg slet på ingen måte med å finne noen bestemt stil, men jeg hadde nok et jomfruelig sinn som, i møte med den virtuelle verden, ikke helt ante hvor mye galskap som finnes bak de forskjellige tastaturene der ute. Jeg trodde faktisk ikke det var mulig at noen kunne ta mitt politiske engasjement som en personlig fornærmelse, men det er det faktisk. Og når disse får boltre seg fritt, så drar det også andre mer eller mindre frivillig inn i malstrømmen. Man setter igang en ren kampanje med personangrep, og når jeg biter på og slår tilbake, så sitter "ofrene" igjen og mener seg angrepet av "mr Hyde". Slik har dette pågått i årevis.

Vær litt mindre opptatt av "flisgubben, Kahn og mr Hyde (du glemte Jeffrey Geiger) og saker der du egentlig ikke har verken kunnskaper eller engasjement til å bidra med noe som helst. Da sparer du meg, og ikke minst deg selv og webmaster for mye irritasjon. Jeg har valgt ut en som jeg rett og slett ignorerer, og den listen kan utvides. Det var faktisk lettere enn jeg hadde trodd.

Jeg har ikke den fjerneste anelse hvem Fuglesteg er. Burde jeg?

Jeg har ikke noe engasjement, jeg svarer på spørsmål fra deg, enkelt og greit. Ergo den mangelfulle historikken. At dette skulle involvere webmaster på noen som helst måte, kan jeg ikke fatte.

Hvem du har på "ignore" angår meg heller ikke. Jeg er faktisk ikke engasjert nok til å ignorere personer jeg ikke har den fjerneste anelse hvem er. Det gjelder alle dolingene. F.eks, tar det bare et par linjer før jeg har vurdert om et innlegg fra deg er av interesse. Reiseskildringene er, mye av det andre er ikke.

Folk som fremsetter trusler på nett bør politanmeldes, enkelt og greit. At det nødvendigvis ikke er så enkelt, er en annen sak.

Ellers er det jo noen her, uten å nevne navn, som har fremsatt trusler om juling, etc, men dengang valgte jeg å tolke det som et utslag av frustrasjon, og/eller en rar form for humor.

Skrevet

Jeg har ikke den fjerneste anelse hvem Fuglesteg er. Burde jeg?

Jeg har ikke noe engasjement, jeg svarer på spørsmål fra deg, enkelt og greit. Ergo den mangelfulle historikken. At dette skulle involvere webmaster på noen som helst måte, kan jeg ikke fatte.

Hvem du har på "ignore" angår meg heller ikke. Jeg er faktisk ikke engasjert nok til å ignorere personer jeg ikke har den fjerneste anelse hvem er. Det gjelder alle dolingene. F.eks, tar det bare et par linjer før jeg har vurdert om et innlegg fra deg er av interesse. Reiseskildringene er, mye av det andre er ikke.

Folk som fremsetter trusler på nett bør politanmeldes, enkelt og greit. At det nødvendigvis ikke er så enkelt, er en annen sak.

Ellers er det jo noen her, uten å nevne navn, som har fremsatt trusler om juling, etc, men dengang valgte jeg å tolke det som et utslag av frustrasjon, og/eller en rar form for humor.

...det er visst ditt modus operandi. Uansett, hva du liker eller ikke liker av det jeg skriver er med revnende likegyldig.

La derfor mitt siste ord til deg bli en sang:

http://www.wimp.com/idiot/

Gjest Også en idiot
Skrevet

...det er visst ditt modus operandi. Uansett, hva du liker eller ikke liker av det jeg skriver er med revnende likegyldig.

*fnis*

Skrevet

Du ser ut til å ha en egen evne til å dra diskusjoner ned i septikkjelleren. Da er det vel der du trives best.

Lykke til!

*klatrer opp i solen*

PS. Du er ikke alene.

http://pub.tv2.no/dyn-nettavisen/innenriks/?archiveSection=2&archiveItem=66564

Skrevet

Du ser ut til å ha en egen evne til å dra diskusjoner ned i septikkjelleren. Da er det vel der du trives best.

Lykke til!

*klatrer opp i solen*

PS. Du er ikke alene.

http://pub.tv2.no/dyn-nettavisen/innenriks/?archiveSection=2&archiveItem=66564

Jasså så du "klatrer opp i solen"??? Hva fanken er det for slags interesser du har, menneske????? Jækk, dette får du ha for deg selv, mister.

*går unna og holder meg for nesa*

Skrevet

Jasså så du "klatrer opp i solen"??? Hva fanken er det for slags interesser du har, menneske????? Jækk, dette får du ha for deg selv, mister.

*går unna og holder meg for nesa*

*trekker i snora*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...