Gå til innhold

En spesialtrent hund kan lukte lungekreft av pusten din

Anbefalte innlegg

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Ville du ha stilt opp for å se om hunden markerte?

Jeg grøsser når jeg tenker på en rekke med folk klare for diagnose, bikkja snuser nedover rekka og setter seg ned foran en intetanende deltaker.

Fakta: spesialtrente hunder kan gjøre dette med 99,7% sikkerhet. Også med hudkreft.

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Hvem sier det?

En reporter på Animal Channel i dag, vi så bikkja snuse seg fram til lungekreftvev, og et tidligere program på National Geographic. Finnes sikkert ikke på Haukeland enda.

Skrevet

Hvem sier det?

Det har vært flere programmer på ulike kanaler på tv om dette. Skremmende ofte har hundene rett.

skorpionfisken
Skrevet

Hvem sier det?

En hund kan lukte seg frem til alt mulig. De som har mye epilepsi kan få hunder som lukter og sier fra før anfallet kommer slik at de kan legge seg ned for å unngå skade (skummelt å være på toppen av en trapp for eksempel).

Jeg hadde gjerne stilt til kreftsjekk av en hund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...