Gjest Mr Pimmel Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ville du ha stilt opp for å se om hunden markerte? Jeg grøsser når jeg tenker på en rekke med folk klare for diagnose, bikkja snuser nedover rekka og setter seg ned foran en intetanende deltaker. Fakta: spesialtrente hunder kan gjøre dette med 99,7% sikkerhet. Også med hudkreft. 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hvem sier det? En reporter på Animal Channel i dag, vi så bikkja snuse seg fram til lungekreftvev, og et tidligere program på National Geographic. Finnes sikkert ikke på Haukeland enda. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hvem sier det? Det har vært flere programmer på ulike kanaler på tv om dette. Skremmende ofte har hundene rett. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hvem sier det? En hund kan lukte seg frem til alt mulig. De som har mye epilepsi kan få hunder som lukter og sier fra før anfallet kommer slik at de kan legge seg ned for å unngå skade (skummelt å være på toppen av en trapp for eksempel). Jeg hadde gjerne stilt til kreftsjekk av en hund. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.