Gå til innhold

Campingvogn (prøvrskilt, salgspapirer mm)


Gjest Ramina

Anbefalte innlegg

Gjest Ramina

Selger ant. campingvogn i morgen.

Leverte skiltene i fjor høst og da ant. også vognkort, for det finner jeg ikke i papirene til vogna.

Har skiltnummer, understellsnumer og alt annet som trengs på en salgsmelding.

Hvordan gjør neste eier det med vognkortet når han skal skilte vogna ? (blir det registrert etter å ha levert salgsmelding og så kan han be om nytt vognkort når han ønsker uten å ha med videre bevis om at vogna er hans?)

Om han skal dra vogna en dag og sette den på fast plass ønsker han prøveskilter, fungerer det på samme måte som bil da?

Vil selge vogna med skriv på at det ikke er noen heftelser men at den selges uten garantier (gammel vogn) Kan jeg bare legge ved et skriv om det?

Trodde jeg var trygg på hvordan dette fungerte jeg, men den interesserte gjorde meg litt i tvil om min viten

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...