Gå til innhold

Diffuse plager, Att: Nina Lindstad

Anbefalte innlegg

Takk for svar på mitt spørsmål.

Har et par

tilleggsopplysninger å gi.I forbindelse med kreftoperasjon er prostatakjertelen fjernet, såkalt radikal operasjon. Følgelig kan vel da mine plager ikke dreie seg om Prostatitt.

Etterkontroller på sykehuset

viser heller ingen spredning av kreften heldigvis, så kan se bort fra dette.Ble tatt på et tidlig stadium.

Men det er jo da slik at jeg har kjent på disse

plagene både FØR og ETTER operasjon.

Det var interessant med de andre årsaks-mulighetene du nevnte.

Hvem bør jeg konsultere hvis ikke min almenlege kan gi svar??

Har som sagt gått med det et års tid, så det ville være gunstig for meg å finne ut hva disse plagene egentlig dreier seg om.

Hilsen "diffus"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186617-diffuse-plager-att-nina-lindstad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Dersom du får henvisning til en spesielist i fysikalsk medisin, vil du få en grundig sjekk. Denne vil trolig klare å skille mellom smerte som skriver seg fra enten muskler, ledd, nerver eller annet. En fysioterapeut med etterutdanning i manuell terapi vil trolig klare mye av det samme; ventetiden på disse er nok mye kortere. Noen ganger lykkes man ikke med å finne årsak; men man bør utelukke ulike lidelser, og du bør sammen med en behandler prøve ulike behandlinger. Jeg nevnte vel at akupunktur med hell kan forsøkes. Fysikalsk behandlinger inkludert tøyninger vil også være viktig å forsøke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...