Gjest Mr Pimmel Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 He-he det var nok damene til herrene som ikke likte dette, og da må herrene pliktskyldigst si: http://www.dagbladet.no/sport/2005/06/02/433540.html 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hva er egentlig kjønnsdiskriminerende med duskedamer?? 0 Siter
mrxx Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Består klanen i Vålerenga av bare homser?? Hadde jeg vært på fotballkamp, noe jeg aldri er og heller aldri kommer til å dra på, så hadde jeg likt å sett på dette. Pene jenter skal ses på:-) 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Består klanen i Vålerenga av bare homser?? Hadde jeg vært på fotballkamp, noe jeg aldri er og heller aldri kommer til å dra på, så hadde jeg likt å sett på dette. Pene jenter skal ses på:-) Men ser ikke duskedamer litt dumme ut egentlig? Er det ikke bedre å titte på andre folk enn akkurat dem? 0 Siter
mrxx Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Men ser ikke duskedamer litt dumme ut egentlig? Er det ikke bedre å titte på andre folk enn akkurat dem? Jeg ville ha kikket på andre damer også, med andre ord jeg kikker på pene damer, duskedamer eller ei:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Består klanen i Vålerenga av bare homser?? Hadde jeg vært på fotballkamp, noe jeg aldri er og heller aldri kommer til å dra på, så hadde jeg likt å sett på dette. Pene jenter skal ses på:-) Helt enig. 0 Siter
morsan Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hva er egentlig kjønnsdiskriminerende med duskedamer?? Hørte denne "fra barnemunn"-historien for noen år tilbake: TV3 hadde et program som het mann-o-mann eller noe sånt, som var litt "misse-kåring-aktig" gameshow med kun mannlige deltagere. Ei jente på 7-8 år så på dette og sa at hun gjerne ville være med på dette når hun ble voksen, men moren sa at det gikk nok ikke, for det var bare for menn. Da sa jenta at det var skikkelig urettferdig at ikke damer fikk lov til å være med på dette! *he he* Litt historieløs, ja! ;-) Så for å svare på spørsmålet ditt om hva som er kjønnsdiskriminerende med duskedamene: Det er ikke lov for menn å være med og vifte med dusken! ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hørte denne "fra barnemunn"-historien for noen år tilbake: TV3 hadde et program som het mann-o-mann eller noe sånt, som var litt "misse-kåring-aktig" gameshow med kun mannlige deltagere. Ei jente på 7-8 år så på dette og sa at hun gjerne ville være med på dette når hun ble voksen, men moren sa at det gikk nok ikke, for det var bare for menn. Da sa jenta at det var skikkelig urettferdig at ikke damer fikk lov til å være med på dette! *he he* Litt historieløs, ja! ;-) Så for å svare på spørsmålet ditt om hva som er kjønnsdiskriminerende med duskedamene: Det er ikke lov for menn å være med og vifte med dusken! ;-) Er det ikke lov? Trodde det bare var ingen som ville jeg =) 0 Siter
serendipity Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Av en eller annen grunn passer ikke duskedamer til fotball!!! (vet ikke hvorfor jeg syntes det) Jeg assosierer ikke fotball med duskedamer! Men for MEG ville det vært toppen av lykke å få noen avbrekk i en ellers så kjedelig fotballkamp :-) 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Er det ikke lov? Trodde det bare var ingen som ville jeg =) Det er lov i USA jaffal! http://www.utexas.edu/athletics/cheer/pictures/sports/football/OU/Go%20Horns%20Go!.jpg Men det kan jo hende de bare er med for utsiktens del. http://www.strangesports.com/images/content/728.jpg 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Det er lov i USA jaffal! http://www.utexas.edu/athletics/cheer/pictures/sports/football/OU/Go%20Horns%20Go!.jpg Men det kan jo hende de bare er med for utsiktens del. http://www.strangesports.com/images/content/728.jpg He he.. De mennene der har det nok godt 0 Siter
Prozak Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Men ser ikke duskedamer litt dumme ut egentlig? Er det ikke bedre å titte på andre folk enn akkurat dem? Det ser møkkdumt ut, spør du meg. Men - de fleste andre damene du ser på en fotballkamp driver ikke å hopper og spretter rundt med korte skjørter. Derfor er de mer interessante å se på. "...................................." 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Det ser møkkdumt ut, spør du meg. Men - de fleste andre damene du ser på en fotballkamp driver ikke å hopper og spretter rundt med korte skjørter. Derfor er de mer interessante å se på. "...................................." Du liker å se på 14 åringer som ser dumme ut? *lol* 0 Siter
Prozak Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Du liker å se på 14 åringer som ser dumme ut? *lol* "Du liker å se på 14 åringer som ser dumme ut?" Er du kun ute etter krangle, eller? Ja...jeg liker å se på 14-åringer...DUH! (det siste var ironi, hvis du ikke skjønte det) "................................." 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 "Du liker å se på 14 åringer som ser dumme ut?" Er du kun ute etter krangle, eller? Ja...jeg liker å se på 14-åringer...DUH! (det siste var ironi, hvis du ikke skjønte det) "................................." Duskedamer er da ofte 14 åringer, hva var galt her? 0 Siter
Prozak Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Duskedamer er da ofte 14 åringer, hva var galt her? Har ikke inntrykk av at duskedamene til vålerenga var 14-åringer, nei. Og selv går jeg ikke på fotballkamp, så min interesse for det er rimelig begrenset. ".................................." 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Har ikke inntrykk av at duskedamene til vålerenga var 14-åringer, nei. Og selv går jeg ikke på fotballkamp, så min interesse for det er rimelig begrenset. ".................................." De duskedamene jeg har sett på ishockey og fotball har vært svært unge, vil vel tro at så veldig mye eldre damer ikke har den store interessenf or å være noe sånt? Men ikke vet jeg... 0 Siter
MsSophie Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 ...ja, for menn er kun uselvstendig ikke-tenkende individer som lar ser styre av kjerringer...? Djizeeeeez for en undergraving av sitt eget kjønn. 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Består klanen i Vålerenga av bare homser?? Hadde jeg vært på fotballkamp, noe jeg aldri er og heller aldri kommer til å dra på, så hadde jeg likt å sett på dette. Pene jenter skal ses på:-) Det var pauseunderholdning. Hvor mange kvinner fins på tribunene? Jeg vet ikke. Jeg syns duskedamer er kult, og de profesjonelle er virkelig et syn. Et show, som alle andre show. 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Av en eller annen grunn passer ikke duskedamer til fotball!!! (vet ikke hvorfor jeg syntes det) Jeg assosierer ikke fotball med duskedamer! Men for MEG ville det vært toppen av lykke å få noen avbrekk i en ellers så kjedelig fotballkamp :-) I USA er en kamp uten duskedamer som salt uten egg! Tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.