serendipity Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 I USA er en kamp uten duskedamer som salt uten egg! Tror jeg. Men salt kan man jo bruke til annet enn egg.... Dessuten er jo amerikansk fotball noe ganske annet ;-) 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 ...ja, for menn er kun uselvstendig ikke-tenkende individer som lar ser styre av kjerringer...? Djizeeeeez for en undergraving av sitt eget kjønn. Hvorfor nekter de å se på duskedamer da? 0 Siter
MsSophie Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hvorfor nekter de å se på duskedamer da? ...kan det være fordi de finner hele duskedamekonspetet tåplig....? 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 ...kan det være fordi de finner hele duskedamekonspetet tåplig....? Jeg skjønner meg ikke på fotball, så duskedamene måtte være det eneste... 0 Siter
MsSophie Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg skjønner meg ikke på fotball, så duskedamene måtte være det eneste... Jeg skjønnner meg verken på fotball elelr duskedamer, så jeg velger glatt å stå over det hele. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.