amber sun Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hurra! Mandag er det premiere på Akutten! *S* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 JIPPI! Da begynner TV-uka virkelig å ligne snadder! ;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Yes! Akutten er eneste serien jeg følger med på på dagtid. Men blir gøy med nyere episoder og. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Yes! Akutten er eneste serien jeg følger med på på dagtid. Men blir gøy med nyere episoder og. "Akutten er eneste serien jeg følger med på på dagtid." På dagtid?? Heh-heh...jeg skulle til å si at det var en av de ytterst få seriene jeg ser på. Men jeg gjør jo ikke det heller - som alt annet, så hender det bare tilfeldig at jeg får det med meg. Tror jeg ser altfor lite på tv :-/ "................................" 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 "Akutten er eneste serien jeg følger med på på dagtid." På dagtid?? Heh-heh...jeg skulle til å si at det var en av de ytterst få seriene jeg ser på. Men jeg gjør jo ikke det heller - som alt annet, så hender det bare tilfeldig at jeg får det med meg. Tror jeg ser altfor lite på tv :-/ "................................" Har et par venninner som sa at når jeg gikk ut i permisjon, kom jeg enten til å begynne å følge med på Glamour eller I gode og onde dager. Ikke snakk om, sa jeg, og de har ikke fått rett enda. 0 Siter
Gjest LailaG Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Ja jeg ble så glad det er den beste serien som er 0 Siter
Prozak Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Har et par venninner som sa at når jeg gikk ut i permisjon, kom jeg enten til å begynne å følge med på Glamour eller I gode og onde dager. Ikke snakk om, sa jeg, og de har ikke fått rett enda. Man har da LITT stolthet! :-) "..................................." 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Man har da LITT stolthet! :-) "..................................." Ja, vi må vel være enige om at Akutten er bedre å glo på på formiddagen enn Glamour. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Ja, vi må vel være enige om at Akutten er bedre å glo på på formiddagen enn Glamour. Akutten synes jeg faktisk er en bra serie. Den klarer å kombinere noe som er faglig interessant på en rimelig korrekt måte, med vanlige "såpopera"-elementer som ikke blir altfor banale. Men det er mange, mange år siden jeg fulgte med på den eller noen andre serier. Må vel være en 8 år siden jeg husker at jeg pleide å se på det, tror jeg :-) "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.