Gå til innhold

Akutten er tilbake!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra!

Mandag er det premiere på Akutten!

*S*

Mrs. Wallace
Skrevet

JIPPI!

Da begynner TV-uka virkelig å ligne snadder!

;o)

Skrevet

Yes!

Akutten er eneste serien jeg følger med på på dagtid. Men blir gøy med nyere episoder og.

Skrevet

Yes!

Akutten er eneste serien jeg følger med på på dagtid. Men blir gøy med nyere episoder og.

"Akutten er eneste serien jeg følger med på på dagtid."

På dagtid?? Heh-heh...jeg skulle til å si at det var en av de ytterst få seriene jeg ser på. Men jeg gjør jo ikke det heller - som alt annet, så hender det bare tilfeldig at jeg får det med meg.

Tror jeg ser altfor lite på tv :-/

"................................"

Skrevet

"Akutten er eneste serien jeg følger med på på dagtid."

På dagtid?? Heh-heh...jeg skulle til å si at det var en av de ytterst få seriene jeg ser på. Men jeg gjør jo ikke det heller - som alt annet, så hender det bare tilfeldig at jeg får det med meg.

Tror jeg ser altfor lite på tv :-/

"................................"

Har et par venninner som sa at når jeg gikk ut i permisjon, kom jeg enten til å begynne å følge med på Glamour eller I gode og onde dager. Ikke snakk om, sa jeg, og de har ikke fått rett enda.

Gjest LailaG
Skrevet

Ja jeg ble så glad det er den beste serien som er

Skrevet

Har et par venninner som sa at når jeg gikk ut i permisjon, kom jeg enten til å begynne å følge med på Glamour eller I gode og onde dager. Ikke snakk om, sa jeg, og de har ikke fått rett enda.

Man har da LITT stolthet! :-)

"..................................."

Skrevet

Man har da LITT stolthet! :-)

Ja, vi må vel være enige om at Akutten er bedre å glo på på formiddagen enn Glamour.

Skrevet

Ja, vi må vel være enige om at Akutten er bedre å glo på på formiddagen enn Glamour.

Akutten synes jeg faktisk er en bra serie. Den klarer å kombinere noe som er faglig interessant på en rimelig korrekt måte, med vanlige "såpopera"-elementer som ikke blir altfor banale. Men det er mange, mange år siden jeg fulgte med på den eller noen andre serier. Må vel være en 8 år siden jeg husker at jeg pleide å se på det, tror jeg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...