Gjest abc Skrevet 9. februar 2001 Skrevet 9. februar 2001 Jeg synes du nesten aldrig svarer på noen innlegg her (på webmaster-forum) lenger, jeg.. Bare noen utvalgte. Hvis det er noe man lurer veldig på og ingen andre brukere svarer, kan vel du gjøre det? 0 Siter
Singularity Skrevet 9. februar 2001 Skrevet 9. februar 2001 Jeg regner med at de med webmaster-funksjoner på DOL har hendene fulle med å oppdatere Småprat for tiden. Det vil sikkert bli bedre respons når de får orden på det :-) 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 10. februar 2001 Skrevet 10. februar 2001 Er det noe spesielt innlegg du skulle ønske hadde blitt svart på? (Fant ikke noe spørsmål i farten som du hadde stilt.) 0 Siter
Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 14. februar 2001 Skrevet 14. februar 2001 tenkte kanskje det var interessant for noen å kunne fortelle at vi besvarte 55% av alle spørsmål i dette forumet i januar. Hvis vi tar bort tråder som er "tester" etc. blir dette 62%. De fleste saker som ikke blir besvart har enten andre brukere svart godt på eller har nylig blitt besvart av oss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.