nick Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg lå flat i hele går med feber på 37,9. Som seg hør og bør samlet jeg kreftene mine og annonserte for Sheila at jeg elsket henne, og at dette måtte hun huske på dersom jeg bukket under. Og hva var takken? "TØV, dette er så dumt at det gidder jeg ikke svare på en gang!" Hva slags empati er dette? Ikke engang da feberen gikk opp til 38,5, var det noen medlidenhet å spore! Heldigvis våknet jeg i morges, og jeg slet meg på jobb der ledelsen tydeligvis hadde hørt om uføret. 43000 skattefrie kroner i lønnstillegg. Nu går alt så meget bedre. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Mannfolk, ass. *stønn* Det var vel godt for Sheila at det ikke ble flere dager med feber.. :-p 0 Siter
tonie Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Bedre febernedsettende finnes vel knapt?:-) Medfølende hilsen til Sheila. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Stakkar Sheila. Det er ikke greit med sjuke mannfolk i huset ;o) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 *lol*:-) Fint å høre at du føler deg bedre! Greit med 43 lapper å feire den mirakuløse helbredelsen med også..? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Du den oppskrifta trenger jeg. Hvordan får man lønnstillegg skattefritt? 0 Siter
morsan Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Du den oppskrifta trenger jeg. Hvordan får man lønnstillegg skattefritt? For å komme med et tørt og kjedelig svar i en ellers humoristisk tråd: Du avtaler med sjefen at denne ytelsen skal være en nettoytelse, hvilket betyr at arbeidsgiveren din betaler skatten på dette. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Du må være mann. Ingen blir så syk som menn 0 Siter
Tottlå Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 "Jeg lå flat i hele går med feber på 37,9." *sukk* Mannfolk altså!!!! Var det en fæl opplevelse å ha så høy feber???? Håper du tok febernedsettende med det samme og drakk mye. Det kan være farlig å ha SÅ høy feber over tid, altså!!Dakar liten..... Bedre nå?? 0 Siter
amber sun Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg tror jeg sender en medfølende hilsen til Sheila, jeg. Menn og sykdom altså! *lattermildt oppgitt* :-p 0 Siter
fresja Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Så egentlig har du fått nesten 100.000 i lønnsøkning? Jaja, neste år må du nok skatte for dem. 0 Siter
nick Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Så egentlig har du fått nesten 100.000 i lønnsøkning? Jaja, neste år må du nok skatte for dem. Dette er penger norske myndigheter aldri vil få fingrene i. ) 0 Siter
nick Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Jeg tror jeg sender en medfølende hilsen til Sheila, jeg. Menn og sykdom altså! *lattermildt oppgitt* :-p Jeg var kvalm også! 0 Siter
nick Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 "Jeg lå flat i hele går med feber på 37,9." *sukk* Mannfolk altså!!!! Var det en fæl opplevelse å ha så høy feber???? Håper du tok febernedsettende med det samme og drakk mye. Det kan være farlig å ha SÅ høy feber over tid, altså!!Dakar liten..... Bedre nå?? Panadol Extra! Det var på kanten allikevel. 0 Siter
nick Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Du må være mann. Ingen blir så syk som menn Selvfølgelig. Og alle vet at hos damene er det bare psykisk. Spør hvilken som helst lege. 0 Siter
nick Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Du den oppskrifta trenger jeg. Hvordan får man lønnstillegg skattefritt? Du flytter til et land der det ikke betales skatt, eller et land der arbeidsgiveren tar seg av all skatt og betaler lønna di til valgfritt sted i verden. Oppskriften er blitt mere komplisert de siste 2 årene siden man nå er globalt skattepliktig til Norge, uansett hvor man bor. 0 Siter
nick Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 *lol*:-) Fint å høre at du føler deg bedre! Greit med 43 lapper å feire den mirakuløse helbredelsen med også..? Alle bekker små... 0 Siter
Gjest klaraklara Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Det er jo lenge siden jeg oppdaga at du var ei pyse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.