nick Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Stakkar Sheila. Det er ikke greit med sjuke mannfolk i huset ;o) Det er ikke noe synd på henne. Hun har gått rundt i ei uke nå og spydd og klaget. Det er nesten ikke mat å få! Det ble så ille at jeg måtte ut å kjøpe graviditetstest. Negativ. Heldigvis. Jeg kan ikke se for meg overgangen fra nettingstrømper, smal og lekker, til 20 kilo overvekt, grilldress og lårene rett i flip floppene. 0 Siter
nick Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Bedre febernedsettende finnes vel knapt?:-) Medfølende hilsen til Sheila. Det er ikke synd på henne, har jeg sagt! Jeg fikk nesten ingen kos! 0 Siter
nick Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Mannfolk, ass. *stønn* Det var vel godt for Sheila at det ikke ble flere dager med feber.. :-p :-p 0 Siter
nick Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Det er jo lenge siden jeg oppdaga at du var ei pyse. En nær døden opplevelse, og du gjør narr! Fysj! 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hvorfor fikk du ikke Sheila til å suge ut verken....? 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Det er ikke noe synd på henne. Hun har gått rundt i ei uke nå og spydd og klaget. Det er nesten ikke mat å få! Det ble så ille at jeg måtte ut å kjøpe graviditetstest. Negativ. Heldigvis. Jeg kan ikke se for meg overgangen fra nettingstrømper, smal og lekker, til 20 kilo overvekt, grilldress og lårene rett i flip floppene. Nick da, du har det for godt. God lønn, ei oppvartende dame som gjør seg lekker for deg. Har du fortjent alt dette her ;o) 0 Siter
nick Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Nick da, du har det for godt. God lønn, ei oppvartende dame som gjør seg lekker for deg. Har du fortjent alt dette her ;o) Selvfølgelig! *snurt* 0 Siter
nick Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Hvorfor fikk du ikke Sheila til å suge ut verken....? *slår meg for panna* Helsike! 0 Siter
fresja Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Dette er penger norske myndigheter aldri vil få fingrene i. ) Jeg mente at om du forsatt skal ha den høye lønnen neste år, vil du vel måtte skatte av det du får da. Lurer forresten på hva din arbeidsgiver bokfører din skatt som...? Og hva evt bokettersyn fra en eller annen offentlig etat synes om det? 0 Siter
nick Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Jeg mente at om du forsatt skal ha den høye lønnen neste år, vil du vel måtte skatte av det du får da. Lurer forresten på hva din arbeidsgiver bokfører din skatt som...? Og hva evt bokettersyn fra en eller annen offentlig etat synes om det? Tamtamtitum, jeg bor ikke i Norge... På den annen side så har du litt rett. Det er godt mulig vi flytter til Norge neste år, og da blir jeg skatteslave som alle andre. Selvfølgelig med en anseelig konto i utlandet, eller et hus, eller et eller annet som norske myndigheter ikke har kjennskap til. 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 *slår meg for panna* Helsike! ...ja, hvor dum går det egentlig an å bli...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.