Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkar Sheila. Det er ikke greit med sjuke mannfolk i huset ;o)

Det er ikke noe synd på henne. Hun har gått rundt i ei uke nå og spydd og klaget. Det er nesten ikke mat å få!

Det ble så ille at jeg måtte ut å kjøpe graviditetstest. Negativ. Heldigvis. Jeg kan ikke se for meg overgangen fra nettingstrømper, smal og lekker, til 20 kilo overvekt, grilldress og lårene rett i flip floppene.

Skrevet

Bedre febernedsettende finnes vel knapt?:-) Medfølende hilsen til Sheila.

Det er ikke synd på henne, har jeg sagt! Jeg fikk nesten ingen kos!

Skrevet

Mannfolk, ass. *stønn*

Det var vel godt for Sheila at det ikke ble flere dager med feber..

:-p

:-p

Skrevet

Det er jo lenge siden jeg oppdaga at du var ei pyse.

En nær døden opplevelse, og du gjør narr! Fysj!

Skrevet

Hvorfor fikk du ikke Sheila til å suge ut verken....?

;)

Skrevet

Det er ikke noe synd på henne. Hun har gått rundt i ei uke nå og spydd og klaget. Det er nesten ikke mat å få!

Det ble så ille at jeg måtte ut å kjøpe graviditetstest. Negativ. Heldigvis. Jeg kan ikke se for meg overgangen fra nettingstrømper, smal og lekker, til 20 kilo overvekt, grilldress og lårene rett i flip floppene.

Nick da, du har det for godt. God lønn, ei oppvartende dame som gjør seg lekker for deg. Har du fortjent alt dette her ;o)

Skrevet

Nick da, du har det for godt. God lønn, ei oppvartende dame som gjør seg lekker for deg. Har du fortjent alt dette her ;o)

Selvfølgelig!

*snurt*

Skrevet

Hvorfor fikk du ikke Sheila til å suge ut verken....?

;)

*slår meg for panna*

Helsike!

Skrevet

Dette er penger norske myndigheter aldri vil få fingrene i. :o)

Jeg mente at om du forsatt skal ha den høye lønnen neste år, vil du vel måtte skatte av det du får da.

Lurer forresten på hva din arbeidsgiver bokfører din skatt som...? Og hva evt bokettersyn fra en eller annen offentlig etat synes om det?

Skrevet

Jeg mente at om du forsatt skal ha den høye lønnen neste år, vil du vel måtte skatte av det du får da.

Lurer forresten på hva din arbeidsgiver bokfører din skatt som...? Og hva evt bokettersyn fra en eller annen offentlig etat synes om det?

Tamtamtitum, jeg bor ikke i Norge...

På den annen side så har du litt rett. Det er godt mulig vi flytter til Norge neste år, og da blir jeg skatteslave som alle andre. Selvfølgelig med en anseelig konto i utlandet, eller et hus, eller et eller annet som norske myndigheter ikke har kjennskap til.

Skrevet

*slår meg for panna*

Helsike!

...ja, hvor dum går det egentlig an å bli...?

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...