Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk også blåmerker etter at jeg la inn silikon. Tror ikke det har noen sammenheng med blødninger. Jeg fikk i hvertfall ingen problemer p.g.a. blåmerkene.

okey..men dette blåmerket kom ca 3 dager etter operasjonen og er litt hovende og ser veldig blodsprengt ut...

Jeg ringte kirurgen nå nettopp og spurte,men han sa at det var helt normalt og ikke no farlig, men jeg føler ikke jeg blir tatt helt på alvor av han, derfor vil spørre noen av dere her..

Håper virkelig på svar...

Er ganske bekymkra her...

Gjest Nye pupper - here I come

okey..men dette blåmerket kom ca 3 dager etter operasjonen og er litt hovende og ser veldig blodsprengt ut...

Jeg ringte kirurgen nå nettopp og spurte,men han sa at det var helt normalt og ikke no farlig, men jeg føler ikke jeg blir tatt helt på alvor av han, derfor vil spørre noen av dere her..

Håper virkelig på svar...

Er ganske bekymkra her...

Jeg oppdaget også blåmerket flere dager etter operasjonen. Om det var der hele tiden er jeg usikker på, men jeg tror ikke det.

Blødninger betyr jo at det ikke stopper å blø, og litt blåmerker er ikke blødninger.

Jeg oppdaget også blåmerket flere dager etter operasjonen. Om det var der hele tiden er jeg usikker på, men jeg tror ikke det.

Blødninger betyr jo at det ikke stopper å blø, og litt blåmerker er ikke blødninger.

Nei..det er jo ikke det samme..Men det ser litt blodsprengt ut..også er det håvent selve "merket"...

Jeg ringte til hun sykepleieren som var med under operasjonen, og hun sa det kunne være en blødning, og at jeg måtte følge med på det i helga, og hvis det ble verre måtte jeg ta kontakt igjen på mandag...Men da er ikke jeg i oslo lengre...

menmen...håper hvertfall det går bort snart;)

Gjest Mamma til ei jente på 1 år

Nei..det er jo ikke det samme..Men det ser litt blodsprengt ut..også er det håvent selve "merket"...

Jeg ringte til hun sykepleieren som var med under operasjonen, og hun sa det kunne være en blødning, og at jeg måtte følge med på det i helga, og hvis det ble verre måtte jeg ta kontakt igjen på mandag...Men da er ikke jeg i oslo lengre...

menmen...håper hvertfall det går bort snart;)

Jeg fikk også blåmerke..noen hadde jeg rett etter operasjonen, og noen fikk jeg litt senere. Var på kontroll, og de sa jeg måtte følge med det.

Får du blødninger, skal brystet hovne opp, og bli merkbart større enn det andre!

Det gjør ingenting at du ikke er i oslo hvis du får komplikasjoner.. de kan henvise deg til lege som kan foreta en sjekk der du bor.

Annonse

Jeg fikk også blåmerke..noen hadde jeg rett etter operasjonen, og noen fikk jeg litt senere. Var på kontroll, og de sa jeg måtte følge med det.

Får du blødninger, skal brystet hovne opp, og bli merkbart større enn det andre!

Det gjør ingenting at du ikke er i oslo hvis du får komplikasjoner.. de kan henvise deg til lege som kan foreta en sjekk der du bor.

Hei. Takk for svar!

Var ikke blødning,for det er blitt litt mindre nå...

heldigvis:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...