Gjest drømmermegbort Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Går stadig rundt med en følelse av at er dette alt livet har å by på, uten å egentlig forstå egentlig hva som gjør meg så uharmonisk i meg selv. Jeg har jo mye å være glad for da. Jeg er gift med en grei og huslig mannn og har en frisk sønn som mannen min er veldig flink med. Har venner som jeg kan ta oftere kontakt med hvis jeg vil. Familie (min) som bryr seg om oss. Jeg har jobb jeg tjener bra i. Likevel går jeg rundt og ønsker meg noe annet enn dette. Går rundt å ønsker at alt i livet var perfekt, akkurat slik jeg ønsker det. En slags drømmeverden. Er det bare meg? 0 Siter
Cumbria Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hva ville du ønsket annerledes da? Du sier du ønsker alt var perfekt. Unnskyld meg, men det høres jo faktisk ut som om du har et perfekt liv... Er det gubben du er lei av? Prøv å koke ned hva du egentlig ønsker annerledes. Hvis du ønsker å foreta deg noe, må du finne ut hva. Dessverre er det slik at det først når man ikke har det man hadde lenger, at man ser hva det var verdt. Sier ei som hadde det sånn som du, men som nå er alenemor, arbeidsledig og har økonomiske bekymringer så det holder. 0 Siter
Gjest Simiana Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden av gjerdet - det kan bare se sånn ut. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Det er jo typisk at når man har alt man ønsker seg (hus, mann, barn, jobb osv) så begynner uroen å melde seg. Mange mennesker har mye drivkraft i å jobbe for å oppnå sine mål - og blir egentlig litt triste når de har oppnådd dem. Kanskje det er det som plager deg? Jeg syntes at du skal ta deg tid til å tenke tilbake til den tiden da du lengtet etter ting som du har nå. Og så skal du finne ut av om du hadde noen andre drømmer som IKKE har gått i oppfyllelse. Har du hatt noen planer som du ikke har gjordt alvor av? Jeg har alltid hatt lyst til å synge i kor, og en gang, når jeg føler at jeg har tid eller trenger litt ny stimuli, så skal jeg ta frem den drømmen igjen. For et par år siden, da jeg var svært misfornøyd med livet mitt, så tok jeg opp en gammel hobby; nemlig å ri. Det hadde jeg ikke gjordt siden jeg var tenåring, og det gjorde utrolig godt å lære noe på nytt, og kjenne at man mestret noe nytt. Hva med lære deg noe som er bare ditt - og ikke er en del av den lille familien din? 0 Siter
Gjest Kjeder du deg. Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg kjeder meg også hvis jeg ikke får utfordringer i livet. Jeg må gjøre noe som jeg føler at jeg må slite litt for å få til. Jeg gjorde det slutt med med perfekte kjæreste, pga at jeg kjedet meg. Jeg fikk det som jeg ville hele tiden, og det ble rett og slett kjedelig. Nå bor jeg i en by der jeg ikke kjente noen da jeg flyttet hit. Jeg har mange utfordringer hver dag, og det er det som skaper balansen jeg trengeri hverdagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.