Gå til innhold

hvordan fjerne lukt?

Anbefalte innlegg

Gjest Vaskedama
Skrevet

Hadde et uhell med oppkast i senga. Har vasket pute og dyne, og tørket av overmadrassen med jif. Det lukter fortsatt!! Kan jeg sende overmadrassen til renseri? Eller må jeg kjøpe ny?

Skrevet

Klart du kan sende overmadrassen til renseri. Trodde hele vitsen med overmadrasser er at de kan vaskes ved behov.

lalala1365380457
Skrevet

vi vasket overmadrasstrekket i vaskemaskin en gang. det gikk helt fint. kanskje det kan hjelpe?

mil1365380270
Skrevet

Vasker overmadrassene i vaskemaskinen, jeg. Står det ikke vaskeanvisning på dem?

Gjest Vaskedama
Skrevet

Vasker overmadrassene i vaskemaskinen, jeg. Står det ikke vaskeanvisning på dem?

Men den er jo kjempestor. 180*200 og ganske tykk.Jeg får aldri verden plass inni maskinen

mil1365380270
Skrevet

Men den er jo kjempestor. 180*200 og ganske tykk.Jeg får aldri verden plass inni maskinen

Åh ja, vi har enkle, vi :-)

Gjest Vaskedama
Skrevet

Åh ja, vi har enkle, vi :-)

Tror jeg velger å kaste hele dritten og alldri slippe gubben ut på byen alene mer! :-)

mil1365380270
Skrevet

Tror jeg velger å kaste hele dritten og alldri slippe gubben ut på byen alene mer! :-)

Ho-ho! Tok det for gitt at det var en unge eller bikkja som hadde gjort det, også var det husgrisen! *knis* Tror jeg hadde latt ham ordne opp selv. Men nå ser du fordelen med delt overmadrass, jeg hadde ikke hatt noe problem ;-)

Gjest Vaskedama
Skrevet

Ho-ho! Tok det for gitt at det var en unge eller bikkja som hadde gjort det, også var det husgrisen! *knis* Tror jeg hadde latt ham ordne opp selv. Men nå ser du fordelen med delt overmadrass, jeg hadde ikke hatt noe problem ;-)

Han prøvde å ordne opp i griseriet selv, men det var han rett og slett ikke i stand til. Nå som han har kommet til hektene igjen får han ordne opp! Om det nå blir ny madrass eller rens :)

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvis han har råd til å dra på byen, så har han råd til 300-400 for vaske den på renseri :)

Skrevet

Gå på et myntvaskeri hvor de har store industrivaskemaskiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...