Gå til innhold

Favorittparfyme

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Hva er din favorittparfyme for tiden (dame)?

Selv holder jeg en knapp på Envy Me fra Gucci.

mariaflyfly
Skrevet

Flower by Kenzo. Har brukt den i flere år nå. :)

lalala1365380457
Skrevet

Jeg bruker I'eau par kenzo =)

Skrevet

Nå bruker jeg "Provocative Woman" fra Elizabeth Arden :-)

Skrevet

Bruker Jean Paul Gaultier, men favoritten er definitivt "Colors" fra Bennetton. Den fikk jeg av kjæresten min i tenårene, men dessverre finnes den bare i USA nå. :(

Skrevet

Jeg mener at den jeg bruker for tiden er fra Estee Laudere "Sensations", men finner den ikke på nettet. Nåja, er ganske sikker på at det er det den heter.

Gjest papirtiger
Skrevet

J'adore fra Dior.

Også glad i Envy me

Skrevet

Jeg mener at den jeg bruker for tiden er fra Estee Laudere "Sensations", men finner den ikke på nettet. Nåja, er ganske sikker på at det er det den heter.

Heisann,

Jil Sander har en parfyme som jeg liker veldig godt. Den heter Sensations. Kanskje det er den du mener? Flasken har fasong som en ishockey-puck...

Hilsen

Skrevet

Jeg bruker Chance fra Chanel for tiden!

Escada. Lukter i alle fall godt på meg ;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

Heisann,

Jil Sander har en parfyme som jeg liker veldig godt. Den heter Sensations. Kanskje det er den du mener? Flasken har fasong som en ishockey-puck...

Hilsen

Niks, det er Estee Lauder. Jeg fant den du nevner, men det er ikke den. Flasken er helt enkel og elgeant. Dessverre (nei...) er jeg ikke hjemme nå så jeg får ikke sjekket, men er temmelig sikker på at det er EL Sensations.

Gjest Shira12
Skrevet

Laura!

Har prøvd mange andre, men faller alltid tilbake til den, den er liksom blitt en del av meg :-)

Skrevet

Pure Poison fra Dior...

Men bare til fest!

Til daglig ruker jeg Coolwater fra Davidoff

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...