Gå til innhold

Å så feit du er blitt. Nå må du pinadø slanke deg litt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det man ikke kan gjøre noe med blir noe helt annet.

Det det er snakk om her er at man ser partneren bli litt likegyldig og forandrer seg veldig fra den man en gang falt for. Ikke at jeg bare falt for utseendet, men det er jo en del av "hele pakka." Vil så gjerne at h*n skal være så attraktiv som mulig...

Ja, men det er også lett å tro at de vil elske det uansett - nesten å "teste det ut" . . å bare feite seg opp og gi blaffen fordi man "er jo gift" etc. "er ikke på sjekkern"...

Det må være lov å si fra, det er fælt å høre, men innerst inne vet man det jo.

Det kan være lurt å filme "dråget" og la han se det også - det gjorde jeg - *SPY* og når man da ser på gamle filmer hvor man var slank og VET at man følte seg vel - så må man gjøre noe med det.

Film er lurt, faktisk!

Hehe, gubben filmet meg på vandring med en jentunge på hver side - bakfra på litt avstand. Det var ille....

Nå tror ikek jeg han filmet meg for å vise meg de t- men man kan jo aldri vite heller - hehe

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

6

• flisa

5

• serendipity

3

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, men det er også lett å tro at de vil elske det uansett - nesten å "teste det ut" . . å bare feite seg opp og gi blaffen fordi man "er jo gift" etc. "er ikke på sjekkern"...

Det kan være lurt å filme "dråget" og la han se det også - det gjorde jeg - *SPY* og når man da ser på gamle filmer hvor man var slank og VET at man følte seg vel - så må man gjøre noe med det.

Film er lurt, faktisk!

Hehe, gubben filmet meg på vandring med en jentunge på hver side - bakfra på litt avstand. Det var ille....

Nå tror ikek jeg han filmet meg for å vise meg de t- men man kan jo aldri vite heller - hehe

Ja bilder av seg selv er grusom...

Men det var noen som sa til meg at du ser fetere ut på bilder og film enn i vrikeligheten.Vet ikke om det var sagt bare for å trøste,men:-/

Gjest min partner er for stor....
Skrevet

Film er lurt, faktisk!

Ja, jeg har gjort meg selv den bjørnetjenesten å gi inntrykk av at utseendet ikke betydde så mye. Har vært så snill og grei og sagt at "mye å ta i er mye å være gla i"...Men jeg mener det egentlig ikke....

Skrevet

Ja bilder av seg selv er grusom...

Men det var noen som sa til meg at du ser fetere ut på bilder og film enn i vrikeligheten.Vet ikke om det var sagt bare for å trøste,men:-/

Nei - det legger til 5 kilo sies det - men det er jo en fordel om en skal virkelig vise partneren noe :)

Mitt syns av meg selv inni hodet er at jeg er slank - men det er jeg ikke på vekta eller på bilder. Det er egentlig veldig rart. Man oppfatter seg selv som den man alltid har vært - at bilringen bare er litt i veien, men at man er like rådeilig som før - - trist da å få se noe annet - hehe

Skrevet

Ja, jeg har gjort meg selv den bjørnetjenesten å gi inntrykk av at utseendet ikke betydde så mye. Har vært så snill og grei og sagt at "mye å ta i er mye å være gla i"...Men jeg mener det egentlig ikke....

Da kan du jo ta litt av skylda sjøl også ;) - men du kan jo si at lubben er en ting - sykelig fedme noe annet - vis han BMI'en hans:

http://www.dagbladet.no/dinside/2000/10/14/223712.html

Skrevet

Sleng ham over til meg. Jeg synes sumo-brytere er nam nam.

Hmm, og jeg som trodde jeg hadde sjangs på deg. Så feil kan man ta:-)

Skrevet

Nei - det legger til 5 kilo sies det - men det er jo en fordel om en skal virkelig vise partneren noe :)

Mitt syns av meg selv inni hodet er at jeg er slank - men det er jeg ikke på vekta eller på bilder. Det er egentlig veldig rart. Man oppfatter seg selv som den man alltid har vært - at bilringen bare er litt i veien, men at man er like rådeilig som før - - trist da å få se noe annet - hehe

Hehe, jo da kan det nok være en fordel:)

Rart det der hvordan vekten og speilbilde kan kræsje med ens egen oppfatning av hvordan kroppen ser ut.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får bare hinte frampå.

"Du, kjære. Er det ikke på tide å bytte ut potetgullet og majonesen med et abonnement på SATS nå?".

Og så nekter du han sex fram til du ser synlige resultater. :)

Clue1365380406
Skrevet

Det svir å få høre det - men om den andre parten spyr av deg, så er det jo på sin plass. Så får jo den fete og dvaske finne ut hva som er viktigst -potetgullet og sofaen eller dampende sex med partneren :-)

Vi vil vel alle at våre partnere skal elske oss uansett - om vi blir syke, feite, magre, slitne, mister håret -får bilringer, må amputere et bryst, et bein etc. etc. så får vi bare håpe at de gjør det også. :) Noen forandringer med kroppen kan man faktisk ikke gjøre noe med....

Neida, det er mye som skjer med kroppen med tiden. Men kroppens tilstand bør vel stå i stil med alderen.

Og overvekt er ikke bra, uansett alder.

Skrevet

Hmm, og jeg som trodde jeg hadde sjangs på deg. Så feil kan man ta:-)

Hvem har sagt at jeg bare tenner på sumo-brytere?

Skrevet

Du bør i alle fall ikke nevne noe om tenning. Men det går an å foreslå at dere begge begynner å trene og spise litt sunnere.

Det er en ærlig sak å slite med vekta. Mange gjør det, selv om de gjør alle de riktige tingene.

Atskillig verre er det om han bare ligger på sofaen og eter.

serendipity
Skrevet

Hehe, det der hadde jeg gjenomskuet tvert - "si at jeg har blitt for feit!"

Jeg foretrekker også Rema i sånne sammnehenger ;-)

Skrevet

takk;)

Bare hyggelig:-)

Alt for mange her skriver om det teoretisk og politisk "riktige", og glemmer fullstendig at det finnes en virkelig verden der ute som styres av følelser og instinkter.

Og de får bare fortsette å leve ut sin tilmålte tid i denne teoretiske og mindre viktige verden på internett.

Så får vi andre leve ut vår tid i den verden som faktisk betyr noe:-)

Gjest Sinai
Skrevet

Forfallet kom da vi ble samboere og særlig etter at ungene kom. Mye kos på kveldene og lite trim. Og da renner kiloene på... Men ikke på meg som tydeligvis er utrustet med en annen forbrenning (heldigvis..)

Da synes jeg du har like mye ansvar som han. Mosjoner sammen, hele familien kanskje? Er vel bra å lære barna gode vaner også. Spis sunn mat alle sammen. Selv om du er heldig og ikke har lagt på deg, vil kroppen din også ha godt av å leve sunnere.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg sier det rett ut når jeg synes at typen blir dvask..

Peker han på magen og spør hva er DETTE?! :-o

Han tar det pent, da det er snakk om at de gangene han legger på seg er det bare en liten latmanns øl&godmats mage..Og det kan han godt og enkelt gjøre noe med!

Jeg hadde kanskje veid mine ord om han var plaget med å bli trinn, selvom han passet måten.

Jeg synes det må være helt greit å påpeke at partneren blir feit, og å eventuelt forlange slankekur og trening. Personlig synes jeg ikke fedme er veldig atraktivt, og jeg har ikke særlig lyst tilå late som heller bare for å være grei eller PK;-)

Jeg vil hvertfall ikke ha det om typen min setter seg ned på sofaen og blir viljefeit..Og jeg hadde tatt det pent om han sa at jeg ble tykk også, om jeg da ble det, og særlig om jeg bare lot det motstandsløst skje..

Tror dessuten ikke det finnes så mange effektive omskrivninger for å høfligere påpeke at folk blir feite.

Det er ærlig å si det rett ut.

Synes jeg da

:-)

Skrevet

Hvem har sagt at jeg bare tenner på sumo-brytere?

Neida, du tenner nok på det meste, til og med på Rudber'n, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...