Gjest Pås Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 I morgen er det kamp, og gjett om mor sitter klistret foran skjermen! Heldigvis er resten av familien like hekta som jeg er, så det blir ingen kamp om fjernkontrollen! Riktignok hekta av ulike årsaker.. Italienske fotballspillere er jo bare de tøffeste i verden! Sikle, sikle, gleder meg! mvh 0 Siter
Line Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hvem spiller i morra? Norge - Italia? Har ikke hatt tid til å skru på tv en gang den siste uka her.. ) 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hvem spiller i morra? Norge - Italia? Har ikke hatt tid til å skru på tv en gang den siste uka her.. ) Ja! I morgen MÅ du skru på TV'en! Du har sikkert noen andre i huset som også har lyst å se, slik at du har et "påskudd". mvh 0 Siter
Gjest legionella Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jupp, gleder meg! Men, litt trist at jeg må vente ei helg på fortsettelse av eliteserien. Fotballgal! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Går den på Nrk? Vil det si at det ikke er noe vettugt på tv'en en lørdagskveld Ja, ja får leie en film da og håpe at Italia vinner så folk ikke tar helt av 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Går den på Nrk? Vil det si at det ikke er noe vettugt på tv'en en lørdagskveld Ja, ja får leie en film da og håpe at Italia vinner så folk ikke tar helt av På NRK er jo programmet så dårlig på lørdagene at en fotballkamp er en forbedring... 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Går den på Nrk? Vil det si at det ikke er noe vettugt på tv'en en lørdagskveld Ja, ja får leie en film da og håpe at Italia vinner så folk ikke tar helt av Jeg synes du skal se kampen, du kommer til å skjønne hva jeg mener! :-) mvh 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg synes du skal se kampen, du kommer til å skjønne hva jeg mener! :-) mvh Ja hvis det kun er italienerne du ser på så, men det er så lite nærbilder Kanskje jeg kan få se på italienerne og så kan mannen min få se på MsUniverse en annen gang ) *spøk* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 På NRK er jo programmet så dårlig på lørdagene at en fotballkamp er en forbedring... Joda, men det pleier ikke være dansbandsmorro som på fredager ihvertfall 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Ja hvis det kun er italienerne du ser på så, men det er så lite nærbilder Kanskje jeg kan få se på italienerne og så kan mannen min få se på MsUniverse en annen gang ) *spøk* Så vidt jeg har fått med meg, går Miss Universe samtidig på Tv2, he-he, ett stygt pek mot mennene her i landet! JA til flere nærbilder av italienske fotballspillere! mvh 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Så vidt jeg har fått med meg, går Miss Universe samtidig på Tv2, he-he, ett stygt pek mot mennene her i landet! JA til flere nærbilder av italienske fotballspillere! mvh Jasså går det i morgen også, det visste jeg ikke. Gjorde bare litt narr av en som skrev i en tråd for noen dager siden at kjæresten satt og så på Miss Universe Ja da får vi sjekke Tv3 og TvNorge sitt program da. 0 Siter
Sofline Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Så vidt jeg har fått med meg, går Miss Universe samtidig på Tv2, he-he, ett stygt pek mot mennene her i landet! JA til flere nærbilder av italienske fotballspillere! mvh Hva har skjedd med å digge kvinner med former? Jeg trodde ikke menn generelt likte kvinner med hofter like smale som halsen... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Oh baby! Øl og fotball og fest. Bedre blir det ikke. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jo da, de er bra å se på ;-), men jeg orker ikke fotball. Så fjernkontrollen får mannen ha i fred. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 For ordens skyld: Årets kamp ble spilt forrige onsdag. Men dette er utvilsomt nummer to! 0 Siter
Line Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Ja! I morgen MÅ du skru på TV'en! Du har sikkert noen andre i huset som også har lyst å se, slik at du har et "påskudd". mvh Tror ikke fotballkamp innegår i psykologipensum, om man ikke kan putte det inn under sosial psykologi. Må nok sitte med nesa i boka i morra kveld og hele søndag også jeg, gitt. Men så er det "ferie"! Hvilket betyr massevis av jobbing.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.