Gå til innhold

Årets kamp...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det kamp, og gjett om mor sitter klistret foran skjermen! Heldigvis er resten av familien like hekta som jeg er, så det blir ingen kamp om fjernkontrollen!

Riktignok hekta av ulike årsaker.. Italienske fotballspillere er jo bare de tøffeste i verden! Sikle, sikle, gleder meg!

mvh

Skrevet

Hvem spiller i morra? Norge - Italia?

Har ikke hatt tid til å skru på tv en gang den siste uka her..

:o)

Skrevet

Hvem spiller i morra? Norge - Italia?

Har ikke hatt tid til å skru på tv en gang den siste uka her..

:o)

Ja! I morgen MÅ du skru på TV'en! Du har sikkert noen andre i huset som også har lyst å se, slik at du har et "påskudd".

mvh

Gjest legionella
Skrevet

Jupp, gleder meg! Men, litt trist at jeg må vente ei helg på fortsettelse av eliteserien.

Fotballgal!

fei1365380229
Skrevet

Går den på Nrk? Vil det si at det ikke er noe vettugt på tv'en en lørdagskveld :(

Ja, ja får leie en film da og håpe at Italia vinner så folk ikke tar helt av :)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Går den på Nrk? Vil det si at det ikke er noe vettugt på tv'en en lørdagskveld :(

På NRK er jo programmet så dårlig på lørdagene at en fotballkamp er en forbedring...

Skrevet

Jeg synes du skal se kampen, du kommer til å skjønne hva jeg mener! :-)

mvh

fei1365380229
Skrevet

Jeg synes du skal se kampen, du kommer til å skjønne hva jeg mener! :-)

mvh

Ja hvis det kun er italienerne du ser på så, men det er så lite nærbilder :)

Kanskje jeg kan få se på italienerne og så kan mannen min få se på MsUniverse en annen gang :o) *spøk*

fei1365380229
Skrevet

På NRK er jo programmet så dårlig på lørdagene at en fotballkamp er en forbedring...

Joda, men det pleier ikke være dansbandsmorro som på fredager ihvertfall :)

Skrevet

Ja hvis det kun er italienerne du ser på så, men det er så lite nærbilder :)

Kanskje jeg kan få se på italienerne og så kan mannen min få se på MsUniverse en annen gang :o) *spøk*

Så vidt jeg har fått med meg, går Miss Universe samtidig på Tv2, he-he, ett stygt pek mot mennene her i landet!

JA til flere nærbilder av italienske fotballspillere!

mvh

fei1365380229
Skrevet

Så vidt jeg har fått med meg, går Miss Universe samtidig på Tv2, he-he, ett stygt pek mot mennene her i landet!

mvh

Jasså går det i morgen også, det visste jeg ikke. Gjorde bare litt narr av en som skrev i en tråd for noen dager siden at kjæresten satt og så på Miss Universe :)

Ja da får vi sjekke Tv3 og TvNorge sitt program da.

Gjest egentlig ikke foppal-interessert
Skrevet

Når?

Skrevet

mvh

Hva har skjedd med å digge kvinner med former? Jeg trodde ikke menn generelt likte kvinner med hofter like smale som halsen...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oh baby! Øl og fotball og fest. Bedre blir det ikke.

Gjest Rusle
Skrevet

Jo da, de er bra å se på ;-), men jeg orker ikke fotball. Så fjernkontrollen får mannen ha i fred.

ShitDiddelyDo
Skrevet

For ordens skyld:

Årets kamp ble spilt forrige onsdag.

Men dette er utvilsomt nummer to! :)

Skrevet

Ja! I morgen MÅ du skru på TV'en! Du har sikkert noen andre i huset som også har lyst å se, slik at du har et "påskudd".

mvh

Tror ikke fotballkamp innegår i psykologipensum, om man ikke kan putte det inn under sosial psykologi.

Må nok sitte med nesa i boka i morra kveld og hele søndag også jeg, gitt.

:(

Men så er det "ferie"! Hvilket betyr massevis av jobbing....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...