Gå til innhold

pisselei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så pisselei av eksamen og forsinkede sensurer at nå setter jeg snart fyr på bøkene!!!!!!!!!!!!!!pms for f.......

mil1365380270
Skrevet

Slapp av, det blir mye bedre når du begynner å jobbe ;-)

Skrevet

Skjønner hva du mener

Vi hadde siste eksamen i dag! Nå er ferie i to måneder :-D

HOHO

Skrevet

Jeg er pisslei av å lese. Føles som hjernen min er teflon.

Skrevet

Slapp av, det blir mye bedre når du begynner å jobbe ;-)

ehehehehe jada. blir så forbanna i disse tider altså!!!og så jeg som liksom skal redde verden med mine geniale kunnskaper om politikk, verden og alt det der. blææææææææææææææææææææææ

Skrevet

Jeg er pisslei av å lese. Føles som hjernen min er teflon.

svarer forøvrig alle med å si : faaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnn!!!!!åhhhhhhhhh!!!!!!!!!keine tålmod. sommerferie mæ i æsen i dag. jeg vil ha sjokolade!

mil1365380270
Skrevet

ehehehehe jada. blir så forbanna i disse tider altså!!!og så jeg som liksom skal redde verden med mine geniale kunnskaper om politikk, verden og alt det der. blææææææææææææææææææææææ

Ungdommens overmot! Vent til du når middagshøyden, da får du nytt perspektiv ;-) *gjesp*

Skrevet

svarer forøvrig alle med å si : faaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnn!!!!!åhhhhhhhhh!!!!!!!!!keine tålmod. sommerferie mæ i æsen i dag. jeg vil ha sjokolade!

Stikk og kjøp sjokolade! Masssssssssssssse sjokolade!! Åååååh!!

;-)

Gjest Rusle
Skrevet

En utblåsning kan jo være bra ;o) Men ikke la det gå for langt da.

Skrevet

Ungdommens overmot! Vent til du når middagshøyden, da får du nytt perspektiv ;-) *gjesp*

hæ middagshøyden?

Skrevet

En utblåsning kan jo være bra ;o) Men ikke la det gå for langt da.

skal ikke sette fyr på fakultetet hvis det var det du mente med å trekke det langt hehe....

Skrevet

Forsinka sensur er kjedelig. De burde vært like absolutte frister for sensorer som for studenter.

Jeg fikk eksamensresultatet i dag. AAAA! Hehe. Lykke til!

Gjest Lærere jobber mye gratis
Skrevet

De som "retter" på eksamenan våre har veldig lite tid på hvert bidrag, så jo lenger tid dem bruker, jo bedre.Fikk for eksempel høre at på vår mappeeksamen, som inneholder 3 fagtekster + annet dill, ca 50 sider, så fikk sensor 20 minutter betalt "retting" på hver. 20 minutter er lite på 50 sider. Du skal rekke å lese gjennom, OG gi en karakter. Så det blir mye gratis jobbing for stakkarene.

Skrevet

Skjønner hva du mener

Vi hadde siste eksamen i dag! Nå er ferie i to måneder :-D

HOHO

Ferie??

Må lese i ferien, jeg... *snufs*

mil1365380270
Skrevet

hæ middagshøyden?

Voksen, lat og satt ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...