smurf78 Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Har jobbet som vikar siden august 04. De har spurt meg om ferie osv. så jeg vet at de vil h a meg der til over sommeren iallefall. Jeg ble sykemeldt 18.05.05. Kontrakten min gikk egentlig ut igår. (Får fra mnd til mnd). Har jeg krav på noe mer sykepenger hvis de sier meg opp pga. at jeg er sykemeldt? Jeg vet jo at de ville hatt meg der hadde jeg ikke vært sykemeldt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Du får uansett sykepenger fra trygdekontoret. Kommer litt an på om du får full lønn. Noen ganger får du gjennomsnittet av de siste tre årene. 0 Siter
smurf78 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Du får uansett sykepenger fra trygdekontoret. Kommer litt an på om du får full lønn. Noen ganger får du gjennomsnittet av de siste tre årene. Gjelder det også når man har vært vikar? Og vet du hvor lenge etter oppsigelsen det gjelder? 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Gjelder det også når man har vært vikar? Og vet du hvor lenge etter oppsigelsen det gjelder? jeg har i hvert fall blitt sykemeldt under 6 mnd vikariat og fått det sykepenger i et år to ganger. 0 Siter
smurf78 Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 jeg har i hvert fall blitt sykemeldt under 6 mnd vikariat og fått det sykepenger i et år to ganger. Men var du sagt opp da? Det er det jeg lurer på. Om jeg får sykepenger etter at jeg har blitt sagt opp 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Men var du sagt opp da? Det er det jeg lurer på. Om jeg får sykepenger etter at jeg har blitt sagt opp Jeg ble ikke sagt opp, det var et halvt års vikariat og jeg fikk ikke fortsette fordi jeg var gravid 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.