Tottlå Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Nå skal jeg snart kjøpe ny PC. I den forbindlese lurer jeg på HVA slags PC jeg bør kjøpe. Stasjonær, bærbar, brukt, ny "dell" eller andre merker.... Jeg har INGEN peiling på data, så pliiis ikke kom med noen ville forklaringer som jeg ikke fatter!! Hehehe Har sett dette tilbudet på TV, "dell" til 4200kr. Er dette bra?? Jeg kommer til å bruke dataen til skolearbeid, skrive oppgaver o.l.og "litt" internettbruk... haha! Need some help!!! Noen gode tips?? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg digger laptopen min. Utrolig praktisk med den og trådløst nettverk. Har en Fuitsu-Siemens Amilo. 0 Siter
Tottlå Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Jeg digger laptopen min. Utrolig praktisk med den og trådløst nettverk. Har en Fuitsu-Siemens Amilo. Laptopen????? *blond* 0 Siter
amber sun Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Ville ikke kjøpt brukt, rett og slett fordi de blir så fort utdaterte. Dell har jeg hatt selv, og har ennå Dell sin skjerm (har bare byttet selve pc'en). Nå har jeg en fra IBM. Jeg vet heller ikke så mye om merker og hva en bør ha av ting og tang til, men hvis jeg skulle kjøpt ny nå, ville jeg kjøpt bærbar. Altså en laptop. Så får noen andre guide deg til riktig merke og riktig tilbud Lykke til - nå er det på tide du kommer fast på nett igjen! 0 Siter
Sofline Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Kjøp bærbar. Deilig med PC man kan ta med seg overalt og kan sitte med i sofaen og gjemme under senga så den slipper å stå fremme som et husalter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg digger laptopen min. Utrolig praktisk med den og trådløst nettverk. Har en Fuitsu-Siemens Amilo. Jeg er også ute etter ny pc og har forkastet tanken på laptop - ungene spiller jo spill på maskina og da blir en laptop for smått og krøkkete. 0 Siter
Sofline Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg er også ute etter ny pc og har forkastet tanken på laptop - ungene spiller jo spill på maskina og da blir en laptop for smått og krøkkete. Hvorfor det? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Kjøp en bærbar du. Det tar jo og mye mindre plass (tenk på den nye leil. din feks) =) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg er også ute etter ny pc og har forkastet tanken på laptop - ungene spiller jo spill på maskina og da blir en laptop for smått og krøkkete. Neida! Lillemann spiller flere spill på min. Men det er ok å ha en ordentlig mus til. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hvorfor det? Tastaturet er mye "mindre" (mer kompakt og lettere å trykke feil innbilder jeg meg) og skjermen også gjerne. Foretrekker stasjonær pc jeg. 0 Siter
Gjest Sisael Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Datageni vennen min sier at Dell ikke er å anbefale. De er ikke så bra de som koster under 10000 kr. Man må ganske høyt opp i pris for å få en bra dell maskin hjem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.