Gjest ny spiller serru Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hva er WMA filer, eller hvordan får man MP3 filer til å bli det, WMA tar jo mindre plass... 0 Siter
Gjest kjempekry :) Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hvilken har du kjøpt deg, da? Jeg har også ny spiller og er SÅ kry. Det er en lekkersmekker rød iRiver H10 - med 5 Gb minne, og evne til å lese txt, photo og lyd, samt at den er en opptaker - og den har radio! Ikke måte på! 0 Siter
Gjest ny spiller serru Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hvilken har du kjøpt deg, da? Jeg har også ny spiller og er SÅ kry. Det er en lekkersmekker rød iRiver H10 - med 5 Gb minne, og evne til å lese txt, photo og lyd, samt at den er en opptaker - og den har radio! Ikke måte på! Jeg husker ikke merket (flaut), men den var ganske billig og lite minne, trenger ikke noe voldsomt, 512 MB bare. Den kanogså ta opp lyd og har radio. Og er så liten og søt:) Men visste du noe om det WMA greiene? Hvordan konvertere mellom? 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hvilken har du kjøpt deg, da? Jeg har også ny spiller og er SÅ kry. Det er en lekkersmekker rød iRiver H10 - med 5 Gb minne, og evne til å lese txt, photo og lyd, samt at den er en opptaker - og den har radio! Ikke måte på! Wow, hvor mye ga du for en sånn? 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Wow, hvor mye ga du for en sånn? Ligger rundt 2500.-, ser det ut som. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg husker ikke merket (flaut), men den var ganske billig og lite minne, trenger ikke noe voldsomt, 512 MB bare. Den kanogså ta opp lyd og har radio. Og er så liten og søt:) Men visste du noe om det WMA greiene? Hvordan konvertere mellom? Konvertere fra MP3 til WMA kan du gjøre med Windows Media Bonus Pack: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/bonuspack.aspx 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Wow, hvor mye ga du for en sånn? Samboer bestilte den før den kom i butikkene, det skulle være en bursdagsgave... Så den ble litt dyrere enn de 2999,- du må ut med hos Spaceworld. Men kan hende den er billigere andre steder! 0 Siter
Gjest ny spiller serru Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Konvertere fra MP3 til WMA kan du gjøre med Windows Media Bonus Pack: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/bonuspack.aspx Jeg har gammeldagse Windows 98 jeg... 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 De sangene jeg har i wma er ikke veldig mye mindre enn mp3... 0 Siter
Gjest ny spiller serru Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 De sangene jeg har i wma er ikke veldig mye mindre enn mp3... Men den skal da ta dobbelt så mye musikk i WMA enn i MP3. Vet du hvordan jeg får tak i filer i WMA? 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Men den skal da ta dobbelt så mye musikk i WMA enn i MP3. Vet du hvordan jeg får tak i filer i WMA? Nei, de filene jeg har i wma selv er de jeg har rippet fra egne cd-er. (med windows media player) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg har gammeldagse Windows 98 jeg... Da burde du først satse på ny PC serru :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.