Gjest trultemor25 Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Sambisen dro akkurat på guttetur, og jeg er "alene hjemme" i helga. Deilig i grunn det, men så kjedelig vær a gitt. Hva skal en stakkar finne på? Hmm.. tenke tenke.. Digg er kjøpt inn, så TV er en plan. Kasnkje leie meg en video. Lage taco.. Hmm.. Å nei, jeg er jo helt alene. Vel, jeg har jo 2 stk innpåslitne undulater da.. 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Har du ingen venner du kan finne på noe med da? 0 Siter
Gjest rock i kåken Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Innviter oss, og vi endevender kåken;0) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Å jeg som leste sjampisen dro akkurat på guttetur.. Hi hi =) 0 Siter
Freya Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Samboeren min dro også på guttetur i dag. I kveld skal jeg bare sløve foran data/tv, og i morra skal jeg på korøving. Blir vel avslapping og kanskje gå en tur, lese i boka jeg har fått eller noe annet. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Samboeren min dro også på guttetur i dag. I kveld skal jeg bare sløve foran data/tv, og i morra skal jeg på korøving. Blir vel avslapping og kanskje gå en tur, lese i boka jeg har fått eller noe annet. Usj, det er jo bare søppel på tv i kveld jo.. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Usj, det er jo bare søppel på tv i kveld jo.. Det kommer en ny serie på nrk. Samme type som "Våre små hemmeligheter". Begynner kvart over elleve. 0 Siter
Pastella Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Skal vi lage noen saftige innlegg her i kveld når vi er aleine så mange her... Har vært aleine nå i over 1 uke.. sambo kommer hjem på sødag... Og jer er syk i tillegg!!! Sukk.. tv kveld i dag å... 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Skal vi lage noen saftige innlegg her i kveld når vi er aleine så mange her... Har vært aleine nå i over 1 uke.. sambo kommer hjem på sødag... Og jer er syk i tillegg!!! Sukk.. tv kveld i dag å... Usjameg, stakkars deg da. Du får pleie deg selv så godt du kan du da. God bedring 0 Siter
Pastella Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Usjameg, stakkars deg da. Du får pleie deg selv så godt du kan du da. God bedring Takk for den, begynner å bli bedre nå så det går nok over til han kommer hjem heldigvis!!! God kveld 0 Siter
Freya Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Usj, det er jo bare søppel på tv i kveld jo.. Ja, det var det jeg fant ut også... Kjedelig! Hvor er det blitt av den gode fredagsunderholdningen? Den har vel tatt sommerferie... Vel vel, nå har jeg laget middag og spist, og så har jeg presset tre sitroner og blandet i vann, slik at jeg ikke vraker stemmen enda mer i morgen. Sliter med halsen for tiden, æsj. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.