Gå til innhold

Alene hjemme

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Sambisen dro akkurat på guttetur, og jeg er "alene hjemme" i helga. Deilig i grunn det, men så kjedelig vær a gitt. Hva skal en stakkar finne på?

Hmm.. tenke tenke..

Digg er kjøpt inn, så TV er en plan. Kasnkje leie meg en video. Lage taco.. Hmm..

Å nei, jeg er jo helt alene. Vel, jeg har jo 2 stk innpåslitne undulater da..

Gjest Cityrella
Skrevet

Har du ingen venner du kan finne på noe med da?

Gjest rock i kåken
Skrevet

Innviter oss, og vi endevender kåken;0)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Å jeg som leste sjampisen dro akkurat på guttetur.. Hi hi =)

Skrevet

Samboeren min dro også på guttetur i dag. :)

I kveld skal jeg bare sløve foran data/tv, og i morra skal jeg på korøving. Blir vel avslapping og kanskje gå en tur, lese i boka jeg har fått eller noe annet. :)

Gjest trultemor25
Skrevet

Samboeren min dro også på guttetur i dag. :)

I kveld skal jeg bare sløve foran data/tv, og i morra skal jeg på korøving. Blir vel avslapping og kanskje gå en tur, lese i boka jeg har fått eller noe annet. :)

Usj, det er jo bare søppel på tv i kveld jo..

Skrevet

Det kommer en ny serie på nrk. Samme type som "Våre små hemmeligheter".

Begynner kvart over elleve.

:)

Skrevet

Skal vi lage noen saftige innlegg her i kveld når vi er aleine så mange her... Har vært aleine nå i over 1 uke.. sambo kommer hjem på sødag... Og jer er syk i tillegg!!!

Sukk.. tv kveld i dag å...

Gjest trultemor25
Skrevet

Skal vi lage noen saftige innlegg her i kveld når vi er aleine så mange her... Har vært aleine nå i over 1 uke.. sambo kommer hjem på sødag... Og jer er syk i tillegg!!!

Sukk.. tv kveld i dag å...

Usjameg, stakkars deg da. Du får pleie deg selv så godt du kan du da. God bedring :)

Skrevet

Usjameg, stakkars deg da. Du får pleie deg selv så godt du kan du da. God bedring :)

Takk for den, begynner å bli bedre nå så det går nok over til han kommer hjem heldigvis!!!

God kveld

Skrevet

Ja, det var det jeg fant ut også... Kjedelig! Hvor er det blitt av den gode fredagsunderholdningen? Den har vel tatt sommerferie... :P

Vel vel, nå har jeg laget middag og spist, og så har jeg presset tre sitroner og blandet i vann, slik at jeg ikke vraker stemmen enda mer i morgen. Sliter med halsen for tiden, æsj.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...