Gjest aiidaii Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg begynner å lure på dette med aura, og om det virkelig har virkning på folk. Jeg blir i allefall veldig avslappet og helt døsete når jeg er i nærheten av enkelte barn. De er jo så "naturlige" at det er mulig det har noe med saken å gjøre.. Noen andre som har opplevd det samme? 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg har det sånn med særlig den ene katten min. Eller er det bare sykt? *host* 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg har det sånn med særlig den ene katten min. Eller er det bare sykt? *host* det er vel bevist at omgang med kjæledyr kan senke blodtrykket i enkelte tilfeller så jeg tror ikke det er så veldig sykt, heller motsatt 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 det er vel bevist at omgang med kjæledyr kan senke blodtrykket i enkelte tilfeller så jeg tror ikke det er så veldig sykt, heller motsatt Ja, det er så sant, så sant. Det gjør også underverker for psyken, og virker lindrende mot stress. Jeg er helt avhengig av å ha dyr i huset. De gjør noe med hele atmosfæren 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg blir avslappet av mannen min, jeg. 0 Siter
Flyberta Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Vet ikke om det har noe med aura å gjøre. Men folk har vidt forskjellig virkning på meg i hvert fall. Fra noen plukker jeg opp masse negativt stess, mens andre gjør meg avslappet. 0 Siter
flisa Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Ja og noen har en stemme som kiler på ryggen! 0 Siter
Prozak Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg har det sånn med særlig den ene katten min. Eller er det bare sykt? *host* På ingen måte. Ethvert levende vesen er omgitt av et elektromagnetisk felt, av mange kalt aura. "...................................." 0 Siter
bb71 Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg har det sånn med særlig den ene katten min. Eller er det bare sykt? *host* Kontakt med husdyr har beroligende effekt, man får rett og slett roligere puls. Så du virker som du skal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.