Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på helgetur i begynnelsen av juni, og har valget mellom Bergen (hvor jeg har vært før, og trives veldig godt), og Tromsø.

Er det kaldt i Tromsø nå? Er det en by egnet for helgetur? Hva gjør man der? Er det midnattssol? Tips til hotell?

*valgets kval*

Clue1365380406
Skrevet

Ikke særlig varmt i Tromsø ennå, nei!

Men byen er verdt et besøk likevel. Og midnattsol, det er det nå!

SAS-hotellet og Clarion Bryggen er bra.

Gjest definitivt Bergen!
Skrevet

Var i Tromsø i slutten av juni en gang. Angret bittert på at jeg ikke hadde tatt med vinterklær og hansker... Så dit reiser ikke jeg igjen;)

Skrevet

Kom deg til Tromsø!!! Anbefales virkelig på denne tida av året!

For tiden er det ikke varmt noe sted i Norge så hvorfor ikke!

Ishavshotellet er et nydelig hotell da! (Rica.) eller Clarion hotellet.

God tur!

Gjest dina2
Skrevet

Er det neste helg du skal? da har vi mandela konsert. Så da er nok alt av overnattingsplasser opptatt. Forøvrig kan det være veldig kaldt her også i juni, men hvem bryr seg om det. Midnattsol har vi fra 21 mai til 21 juli, men selvsagt væravhengig om den vises. de fleste som kommer til Tromsø elsker byen, så det er verdt et besøk. Dessuten så regner det jo alltid i Bergen.

Gjest Tromsø før Bergen
Skrevet

Har du aldri vært i Tromsø så vil jeg anbefale deg å ta en tur. En gang må være den første. Nydelig liten by. Bra uteliv.

Bergen er jeg ikke noe glad i uansett, så valget ville vært enkelt for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...