Gå til innhold

Sosiologer se hit.

Anbefalte innlegg

Majja1365380494
Skrevet

Hvis du er,eller kjenner noen som er sosiolog,hva jobber du/de med.

Skrevet

De jeg kjenner til driver/drev med ulik forskning. Selv la jeg sosiologien på hylla etter grunnfag. ;-)

Majja1365380494
Skrevet

De jeg kjenner til driver/drev med ulik forskning. Selv la jeg sosiologien på hylla etter grunnfag. ;-)

Kan jeg spørre om hvorfor?

Gjest Norsk Tjenestemannslag
Skrevet

Personalkonsulent.

Skrevet

Utforsking av mennesker i dets miljø/samfunn, sosiale strukturer osv. Det er sosiologer som reiser til stammefolkene for å finne ut av hvordan de lever. Noen forsker også i norge, og skriver bok om bla. de fine fruene i Bergen...

Gjest fy skam
Skrevet

Utforsking av mennesker i dets miljø/samfunn, sosiale strukturer osv. Det er sosiologer som reiser til stammefolkene for å finne ut av hvordan de lever. Noen forsker også i norge, og skriver bok om bla. de fine fruene i Bergen...

Tøys og tull. Du blander sosiologer og antropologer.

Majja1365380494
Skrevet

Heisann det spiller for meg ingen rolle hva du sa,jeg vet hva sosiologi og sosialantropologi er,spørsmålet mitt er hvilke jobber som finnes for sosiologer,da dette er et veldig omfattende fag.

Har snakket med noen og undersøkt litt,og skjønner at man kan jobbe med ganske masse forskjellig med bachelor i sosiologi.

Så jeg ville bare ha et bredere spekter.

Mvh

Skrevet

Kan jeg spørre om hvorfor?

Hvorfor jeg bare tok grunnfag?

Ville heller studere noe annet, hoppet over på høgskole og yrkesutdanning ;-)

Skrevet

Heisann det spiller for meg ingen rolle hva du sa,jeg vet hva sosiologi og sosialantropologi er,spørsmålet mitt er hvilke jobber som finnes for sosiologer,da dette er et veldig omfattende fag.

Har snakket med noen og undersøkt litt,og skjønner at man kan jobbe med ganske masse forskjellig med bachelor i sosiologi.

Så jeg ville bare ha et bredere spekter.

Mvh

Ja jammen spurte du om det! Ble bare rot dette da. Bare for å føye til så kjenner jeg noen med bachelor i sosiologi som jobber på sosialkontor, og en med master som jobber i ppt.

Ble ikke mange kloke svar for deg dette da...

Majja1365380494
Skrevet

Ja jammen spurte du om det! Ble bare rot dette da. Bare for å føye til så kjenner jeg noen med bachelor i sosiologi som jobber på sosialkontor, og en med master som jobber i ppt.

Ble ikke mange kloke svar for deg dette da...

Det var et klokt svar for meg,takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...