Gå til innhold

...og her sitter jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig, vi har faktisk middagsbesøk nå, med vin og greier, og jeg skal bare gjennom rommet der PC'en står for å hente noe. Også må jeg bare sjekke om det er kommet noen mye svar til meg.. også må jeg bare sjekke hundre nyeste.. og der var det noe jeg ville svare på gitt..

Og herregud, her sitter jeg enda!!

*poster og iler ut*

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he..høres ut som meg det der. =)

Skal snart begynne å lage taco'n du tipsa meg om igår. Gleder meg =)

Gjest Shira12
Skrevet

Kjenner til det der, skal bare innom og se, og vips er gjester og alt glemt, og jeg sitter og doler...

Skrevet

Hehe, det måtte være noen grusomt kjedelige middagsgjester hvis jeg skulle finne på å dole midt i kalaset:-)

Du er hekta, ja.

Skrevet

He he..høres ut som meg det der. =)

Skal snart begynne å lage taco'n du tipsa meg om igår. Gleder meg =)

Å, få høre hvordan det ble da :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Å, få høre hvordan det ble da :-)

Det ble kjempegodt!! Er mett enda :P

hare1365380455
Skrevet

hehehe... det der vet jeg alt om ;)

*s*

Særlig når du er på farten og skal ut på byen....;)

Skrevet

Det ble kjempegodt!! Er mett enda :P

Flott! :-)

Ja, det er mektige greier.. Her i huset blir det sjokolade- og ostekake Lillegutt fylte 1 år i går :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Flott! :-)

Ja, det er mektige greier.. Her i huset blir det sjokolade- og ostekake Lillegutt fylte 1 år i går :o)

Oi, så koslig da. Gratulere så masse =)

Skrevet

Særlig når du er på farten og skal ut på byen....;)

hehehe ja. Klart det.

Men igår ble det ikke noe doling.(!)

Jeg prøvde derimot å få søsteren min med på å synge karaoke på et av stedene vi var på, men hun ville ikke! Alle sangene som ble sunget var bare sippesanger, så jeg tenkte vi kunne rive i med en låt med litt mer fart i.

Men hun nekta plent. kanskje like så greit, for ingen av oss har særlig med sangstemme :-p

Men det var det ingen som brydde seg om under allsangen tidligere på kvelden, da det ble sunget "Gud, hva du er deeeilig....jeg er varm og nøgen du min søde dreng,kom igjen" osv , Utrolig hva man synger med på når det går litt ut på kvelden ;)

hare1365380455
Skrevet

hehehe ja. Klart det.

Men igår ble det ikke noe doling.(!)

Jeg prøvde derimot å få søsteren min med på å synge karaoke på et av stedene vi var på, men hun ville ikke! Alle sangene som ble sunget var bare sippesanger, så jeg tenkte vi kunne rive i med en låt med litt mer fart i.

Men hun nekta plent. kanskje like så greit, for ingen av oss har særlig med sangstemme :-p

Men det var det ingen som brydde seg om under allsangen tidligere på kvelden, da det ble sunget "Gud, hva du er deeeilig....jeg er varm og nøgen du min søde dreng,kom igjen" osv , Utrolig hva man synger med på når det går litt ut på kvelden ;)

Det høres ut som en festlig kveld! Var forresten den filmen du skulle se god?

Skrevet

Det høres ut som en festlig kveld! Var forresten den filmen du skulle se god?

En riktig festlig kveld var det! *S*

Filmen var bra, ja. Syns den var topp, og til og med morsom innimellom på tross av noen litt makabre scener. Men den var bra laget, og anbefaler den gjerne til andre. :)

Nå har jeg et par-tre til på listen over filmer jeg "må" se. Film er kjempegøy!

:)

hare1365380455
Skrevet

En riktig festlig kveld var det! *S*

Filmen var bra, ja. Syns den var topp, og til og med morsom innimellom på tross av noen litt makabre scener. Men den var bra laget, og anbefaler den gjerne til andre. :)

Nå har jeg et par-tre til på listen over filmer jeg "må" se. Film er kjempegøy!

:)

Enig, film er spennende! Hadde du sett nr. 1 også? Jeg har lyst til å se "24" også, for jeg fikk kun sett 8-9 episoder i den første sesongen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...