Gå til innhold

Hvordan ta initiativ til vennskap med en gutt uten at man vil sjekke han opp?

Anbefalte innlegg

Gjest Moldegata17
Skrevet

Det har flyttet en hyggelig gutt inn på studentkollektivet. vi har pratet en del sammen og jeg synes han virker veldig hyggelig. Men jeg er ikke klar eller interessert i noe forhold.Jeg er også en person som kommer lettere overens med gutter, men er veldig sosial av meg og liker å prate med alle. Er det i det hele tatt mulig å bare være venner, uten at han tror at jeg er ute etter noe mer?

Gjest så kult
Skrevet

Jeg ser av din adresse at du bor i Bjølsen studentby. Det gjør jeg også. :-)

Selvsagt er det mulig. Jeg er dreng, og har blitt god venn med min nabo, som ikke er dreng. Hvordan du går fram, er umulig å vite, det kommer an på hvordan han er og hvordan han responderer på ting.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

brettspill! Da finner du ut mye. Om han kan småprate, kunnskapsnivå, interesser, god/ dårlig taper etc. TP/ geni/ leksikonspill/ kokelimonke osv osv osv

Gjest Moldegata17
Skrevet

Jeg ser av din adresse at du bor i Bjølsen studentby. Det gjør jeg også. :-)

Selvsagt er det mulig. Jeg er dreng, og har blitt god venn med min nabo, som ikke er dreng. Hvordan du går fram, er umulig å vite, det kommer an på hvordan han er og hvordan han responderer på ting.

Hvem vet, kanskje det er deg jeg sikter til her? Vet ikke om jeg tør å spørre noen spørsmål om deg, dette kan jo bli litt pinlig om vi skulle møtes på felleskjøkkenet :)

Gjest så kult
Skrevet

Hvem vet, kanskje det er deg jeg sikter til her? Vet ikke om jeg tør å spørre noen spørsmål om deg, dette kan jo bli litt pinlig om vi skulle møtes på felleskjøkkenet :)

Hehe.. :-p

Jeg synes kroppogsjels forslag var bra. Trivial Pursuit er konge.

Gjest Moldegata17
Skrevet

Hehe.. :-p

Jeg synes kroppogsjels forslag var bra. Trivial Pursuit er konge.

Så hvis han foreslår det ovenfor meg, så vet jeg hvem han er. he he:)

Gjest så kult
Skrevet

Så hvis han foreslår det ovenfor meg, så vet jeg hvem han er. he he:)

Men da er det jo greit. Da vet vi begge hva som gjelder. :-)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Men da er det jo greit. Da vet vi begge hva som gjelder. :-)

kanskje dere to burde bli kjent uansett??

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er vel bare å prate i vei det (uten å flørte). Gjør det klart, i en naturlig sammenheng, at du ikke er klar for forhold etc. Så er du vartfall sikker :P

Skrevet

kanskje dere to burde bli kjent uansett??

Ja gjør det, og la oss få høre hvordan det går!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...