Gå til innhold

Noen som har sett denne filmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er akkurat så fæl som det står - STOR underholdning om en liker sånt - hehe

Skrevet

Den er akkurat så fæl som det står - STOR underholdning om en liker sånt - hehe

Vel, jeg liker thrillere og grøssere.

Men jeg liker ikke ekle og veldig blodige scener.

Har du sett filmen, da? Hvordan er den i forhold til f eks The Ring, The butterfly effect og Secret Window? (som er de tre siste jeg så), hvis du har sett noen av dem da. :)

Skrevet

Vel, jeg liker thrillere og grøssere.

Men jeg liker ikke ekle og veldig blodige scener.

Har du sett filmen, da? Hvordan er den i forhold til f eks The Ring, The butterfly effect og Secret Window? (som er de tre siste jeg så), hvis du har sett noen av dem da. :)

Har ikke sett de andre - for jeg er redd for skrekkfilmer - -men Final Destination har jeg sett både 1'er og 2'ern til og det er så ekkelt og man skvetter så fælt at man må le....Ja, jeg lo da en kar ble delt opp av et gjerde....men da røper jeg jo handlingen.

Se den!

FÆL! :_)

Skal jaggu ta med gubben ut og leie en film i kveld jeg også - for jeg er forbanna over tråden jeg startet om pålagt GU på jenter....

Skrevet

Har ikke sett de andre - for jeg er redd for skrekkfilmer - -men Final Destination har jeg sett både 1'er og 2'ern til og det er så ekkelt og man skvetter så fælt at man må le....Ja, jeg lo da en kar ble delt opp av et gjerde....men da røper jeg jo handlingen.

Se den!

FÆL! :_)

Skal jaggu ta med gubben ut og leie en film i kveld jeg også - for jeg er forbanna over tråden jeg startet om pålagt GU på jenter....

hm...får se hva jeg syns, da. :)

M.Angelica sier den er bra, hun har sett den.

Hvis du vil leie en bra film, som ikke er skrekkfilm men mer thriller eller spennende, spesiell, da ville jeg valgt "The Butterfly effect". Den var kjempebra!! Og med uventet vending.

:)

Sånn, avgårde og lei film nå!

;)

Skrevet

hm...får se hva jeg syns, da. :)

M.Angelica sier den er bra, hun har sett den.

Hvis du vil leie en bra film, som ikke er skrekkfilm men mer thriller eller spennende, spesiell, da ville jeg valgt "The Butterfly effect". Den var kjempebra!! Og med uventet vending.

:)

Sånn, avgårde og lei film nå!

;)

Nie like rikke åsnne "rare" filmer - jeg liker sånne som ; "Sjokolade", "Så som i himmelen", "kalenderpikene" "tre menn og et trebein" etc.

Skrevet

Nie like rikke åsnne "rare" filmer - jeg liker sånne som ; "Sjokolade", "Så som i himmelen", "kalenderpikene" "tre menn og et trebein" etc.

Hm, da har jeg ikke flere tips. For "Sjokolade" har du jo sett, den var forøvrig kjempebra syns jeg også. :)

Så har vi jo "Broene i madison county". Den er jo et must, men jeg går ut fra at du har sett den også.?

Skrevet

Hm, da har jeg ikke flere tips. For "Sjokolade" har du jo sett, den var forøvrig kjempebra syns jeg også. :)

Så har vi jo "Broene i madison county". Den er jo et must, men jeg går ut fra at du har sett den også.?

Ja, har sett den også -den likte jeg ikke.

Jeg finner nok en serru - jeg kan jo fortelle deg hvilken det ble etterpå -om jeg får revet meg løs herfra og kommet meg ut i bilen - :)

serendipity
Skrevet

Ser du film? Det er jo helt tomt på MSN?

Skrevet

Huff, den syns jeg var skikkelig dårlig.. setter den nesten i samme kategori som "i know what you did last summer" og slikt, dog ikke FULLT like ille ;)

Skrevet

Ja, har sett den også -den likte jeg ikke.

Jeg finner nok en serru - jeg kan jo fortelle deg hvilken det ble etterpå -om jeg får revet meg løs herfra og kommet meg ut i bilen - :)

Nå har jeg sett den, den var bra den jo!

Lo flere ganger, og plustelig var rulleteksten der uten at det hadde blitt verken fælt eller skummelt.

Begynner å lure på om ejg er for herda, siden jeg ikke syntes The Ring var spesielt skummel heller...hm.

Nåja, en annen anbefaling til deg!!

Har du sett "Motorsykkeldagbøkene"?

http://interaktiv.vg.no/filmextra/film.php?id=7091

Skrevet

Huff, den syns jeg var skikkelig dårlig.. setter den nesten i samme kategori som "i know what you did last summer" og slikt, dog ikke FULLT like ille ;)

Den var bra jo!

Lo til og med innimellom.

Løyen film, som vi sier her :-p

Skrevet

Nå har jeg sett den, den var bra den jo!

Lo flere ganger, og plustelig var rulleteksten der uten at det hadde blitt verken fælt eller skummelt.

Begynner å lure på om ejg er for herda, siden jeg ikke syntes The Ring var spesielt skummel heller...hm.

Nåja, en annen anbefaling til deg!!

Har du sett "Motorsykkeldagbøkene"?

http://interaktiv.vg.no/filmextra/film.php?id=7091

Vi er hjemme og har leid - "dreamcatcher" - Stephen King - jeg gruer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke sett den, men tar likevel sjansen på å si huff.

Skrevet

Vi er hjemme og har leid - "dreamcatcher" - Stephen King - jeg gruer.

Åneeeei, Flisa!

Tidenes desiderte drittfilm, uten tvil. Og jeg liker Stephen King, altså!

Gjest kalle kun
Skrevet

Vel, nå har du sikkert allerede sett enern og da går jeg rimelig sikkert ut fra at du ikke ønsker å se oppfølgeren ; )

Skrevet

Åneeeei, Flisa!

Tidenes desiderte drittfilm, uten tvil. Og jeg liker Stephen King, altså!

Jeg sovna

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ikke sett den; var den god?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...