amber sun Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Har leid "Final destination". Så spennende ut, er det noen som har sett den? Anbefaler eller ikke? http://www.imdb.com/title/tt0309593/ 0 Siter
flisa Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Den er akkurat så fæl som det står - STOR underholdning om en liker sånt - hehe 0 Siter
amber sun Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Den er akkurat så fæl som det står - STOR underholdning om en liker sånt - hehe Vel, jeg liker thrillere og grøssere. Men jeg liker ikke ekle og veldig blodige scener. Har du sett filmen, da? Hvordan er den i forhold til f eks The Ring, The butterfly effect og Secret Window? (som er de tre siste jeg så), hvis du har sett noen av dem da. 0 Siter
flisa Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Vel, jeg liker thrillere og grøssere. Men jeg liker ikke ekle og veldig blodige scener. Har du sett filmen, da? Hvordan er den i forhold til f eks The Ring, The butterfly effect og Secret Window? (som er de tre siste jeg så), hvis du har sett noen av dem da. Har ikke sett de andre - for jeg er redd for skrekkfilmer - -men Final Destination har jeg sett både 1'er og 2'ern til og det er så ekkelt og man skvetter så fælt at man må le....Ja, jeg lo da en kar ble delt opp av et gjerde....men da røper jeg jo handlingen. Se den! FÆL! :_) Skal jaggu ta med gubben ut og leie en film i kveld jeg også - for jeg er forbanna over tråden jeg startet om pålagt GU på jenter.... 0 Siter
amber sun Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Har ikke sett de andre - for jeg er redd for skrekkfilmer - -men Final Destination har jeg sett både 1'er og 2'ern til og det er så ekkelt og man skvetter så fælt at man må le....Ja, jeg lo da en kar ble delt opp av et gjerde....men da røper jeg jo handlingen. Se den! FÆL! :_) Skal jaggu ta med gubben ut og leie en film i kveld jeg også - for jeg er forbanna over tråden jeg startet om pålagt GU på jenter.... hm...får se hva jeg syns, da. M.Angelica sier den er bra, hun har sett den. Hvis du vil leie en bra film, som ikke er skrekkfilm men mer thriller eller spennende, spesiell, da ville jeg valgt "The Butterfly effect". Den var kjempebra!! Og med uventet vending. Sånn, avgårde og lei film nå! 0 Siter
flisa Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 hm...får se hva jeg syns, da. M.Angelica sier den er bra, hun har sett den. Hvis du vil leie en bra film, som ikke er skrekkfilm men mer thriller eller spennende, spesiell, da ville jeg valgt "The Butterfly effect". Den var kjempebra!! Og med uventet vending. Sånn, avgårde og lei film nå! Nie like rikke åsnne "rare" filmer - jeg liker sånne som ; "Sjokolade", "Så som i himmelen", "kalenderpikene" "tre menn og et trebein" etc. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Nie like rikke åsnne "rare" filmer - jeg liker sånne som ; "Sjokolade", "Så som i himmelen", "kalenderpikene" "tre menn og et trebein" etc. Hm, da har jeg ikke flere tips. For "Sjokolade" har du jo sett, den var forøvrig kjempebra syns jeg også. Så har vi jo "Broene i madison county". Den er jo et must, men jeg går ut fra at du har sett den også.? 0 Siter
flisa Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hm, da har jeg ikke flere tips. For "Sjokolade" har du jo sett, den var forøvrig kjempebra syns jeg også. Så har vi jo "Broene i madison county". Den er jo et must, men jeg går ut fra at du har sett den også.? Ja, har sett den også -den likte jeg ikke. Jeg finner nok en serru - jeg kan jo fortelle deg hvilken det ble etterpå -om jeg får revet meg løs herfra og kommet meg ut i bilen - 0 Siter
serendipity Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hm, da har jeg ikke flere tips. For "Sjokolade" har du jo sett, den var forøvrig kjempebra syns jeg også. Så har vi jo "Broene i madison county". Den er jo et must, men jeg går ut fra at du har sett den også.? Ser du film? Det er jo helt tomt på MSN? 0 Siter
mAd Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Huff, den syns jeg var skikkelig dårlig.. setter den nesten i samme kategori som "i know what you did last summer" og slikt, dog ikke FULLT like ille 0 Siter
amber sun Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Ja, har sett den også -den likte jeg ikke. Jeg finner nok en serru - jeg kan jo fortelle deg hvilken det ble etterpå -om jeg får revet meg løs herfra og kommet meg ut i bilen - Nå har jeg sett den, den var bra den jo! Lo flere ganger, og plustelig var rulleteksten der uten at det hadde blitt verken fælt eller skummelt. Begynner å lure på om ejg er for herda, siden jeg ikke syntes The Ring var spesielt skummel heller...hm. Nåja, en annen anbefaling til deg!! Har du sett "Motorsykkeldagbøkene"? http://interaktiv.vg.no/filmextra/film.php?id=7091 0 Siter
amber sun Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Huff, den syns jeg var skikkelig dårlig.. setter den nesten i samme kategori som "i know what you did last summer" og slikt, dog ikke FULLT like ille Den var bra jo! Lo til og med innimellom. Løyen film, som vi sier her :-p 0 Siter
flisa Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Nå har jeg sett den, den var bra den jo! Lo flere ganger, og plustelig var rulleteksten der uten at det hadde blitt verken fælt eller skummelt. Begynner å lure på om ejg er for herda, siden jeg ikke syntes The Ring var spesielt skummel heller...hm. Nåja, en annen anbefaling til deg!! Har du sett "Motorsykkeldagbøkene"? http://interaktiv.vg.no/filmextra/film.php?id=7091 Vi er hjemme og har leid - "dreamcatcher" - Stephen King - jeg gruer. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg har ikke sett den, men tar likevel sjansen på å si huff. 0 Siter
Freya Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Vi er hjemme og har leid - "dreamcatcher" - Stephen King - jeg gruer. Åneeeei, Flisa! Tidenes desiderte drittfilm, uten tvil. Og jeg liker Stephen King, altså! 0 Siter
Gjest kalle kun Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Vel, nå har du sikkert allerede sett enern og da går jeg rimelig sikkert ut fra at du ikke ønsker å se oppfølgeren ; ) 0 Siter
flisa Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Åneeeei, Flisa! Tidenes desiderte drittfilm, uten tvil. Og jeg liker Stephen King, altså! Jeg sovna 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.